Ma confrunt cu o situație fără precedent și anume: odată cu liberalizarea pieței la gaze naturale, am trecut de la singurul furnizor, Engie, la AIK Energy. După doua luni, am primit o comunicare prin care eram anunțat ca AIK Energy a intrat in insolventa și ca am fost transferat la furnizorul de ultima instanța Premier Energy. Pentru ca prețul la gaze naturale la Premier Energy, era cu mult mai mare decât chiar la Engie ( primul furnizor ), m-am transferat la Enel. In toată perioada transferului Engie-AIK Energy-Premier Energy-Enel, am fost tarifat cu indexe estimate, deși pe facturi apăreau ca fiind citite. Nu m-am alarmat, crezând ca in final se vor face regularizări. La inceputul lunii Martie, Enel îmi emite factura pe luna Ianuarie cu index final 37432, ca fiind citit. Numai ca pe data de 21.02.2021, Engie înlocuiește contorul, avand index la demontare, 33136. Rezulta ca toată cantitatea de 4292 mc, a fost tarifată greșit. Cu Enel nu se poate discuta, este un dialog al surzilor. Singura recomandare făcută de ei este ca îmi pot acorda o eșalonare a plăților. Ce este de făcut ?
Mulțumesc pentru răspuns. Este vorba de spațiu comercial la parterul blocului cu destinația de “spațiu comercial” trecută in extrasul de carte funciară, dar și in actul de vânzare-cumpărare inițial.
Da, nu am fost foarte explicit. Este vorba de un spațiu comercial pe persoana fizica, care a fost eliberat. Noului chiriaș, asociația de proprietari ii solicita suma menționata pentru ai elibera “ acceptul asociației de proprietari” in vederea desfășurării activității.