Care este procedura prin care se realizeaza un punct de lucru pentru o asociatie non-profit?
Asociatia avand sediul social, mai este necesar ca punctul de lucru sa fie inregistrat la judecatorie? Este suficienta doar o hotarare AGA?
Unde as putea gasi procedura sau etapele infiintarii unui punct de lucru?
Multumesc pentru raspuns.
Nu ar pleca un membru al asociatiei datorita incalcarii statutului. In acest caz cum se procedeaza cu bunurile?
Sa inteleg ca, comitetul director este doar presedintele si vicepresedintele ? Astfel doar cei doi au putere de decizie asupra excluderii unuia dintre cei presedinte si vicepresedinte? Mentionez ca asociatia are doar trei membrii, respectiv presedintele, vicepresedintele si directorul executiv. La adunarea generala cine are drept de vot asupra calitatii de membru al asociatiei?
In cazul in care pleaca un membru fondator al unei asociatii, respectiv presedintele asociatiei, acesta poate sa isi ia contributia sa din asociatie?Respectiv pe parcursul activitatii asociatiei, bunurile achizitionate in cadrul acesteia, au avut loc si datorita activitatii sale. Cum se procedeaza in acest caz?
Se poate lua o hotarare de excludere a presedintelui de 2 din 3 membrii ai asociatiei, respectiv de vicepresedinte si directorul executiv? Ce drepturi poate sa aiba presedintele in acest caz?