Am trimis niste piese de mobilier printr-o firma de curierat (Fan Courier) din Bucuresti la Ramnicu Valcea. Au fost impartite in 9 colete, ambalate cum am putut mai bine (cu cartoane, folie antisoc (cu bule de aer), folie aderanta, banda adeziva). Pe langa faptul ca nu au ajuns la destinatie toate in acelasi timp, desi erau cu AWB corespunzator lipit pe ele, fiecare individual cu numerotare 1 din 9, 2 din 9 etc, parte din colete au ajuns deteriorate. Bine inteles ca destinatarul, cand le-a vazut deteriorate, a revuzat primirea lor. Acum firma de curierat, pe langa faptul ca nu le-a manevrat corespunzator, ca altfel nu ar fiavut cum sa se deterioreze, ma mai si pune sa platesc expeditia tur-retur, fara sa isi asume manevrarea necorespunzatoare a obiectelor respective.
As vrea sa stiu, va rog, ce ar fi de facut, pentru ca am avut incredere in aceasta firma de curierat si consider nedrept sa isi bata joc de bunurile oamenilor, fara sa fie trasi la raspundere vinovatii. Mi-e mi-au cauzat o paguba si, pe langa faptul ca din vina lor au fost avariate articolele trimise, mai au si tupeul sa ma puna sa platesc expeditia.