In primul rand va multumesc pt. raspuns.
Documetele "lipsa" sau incorecte au fost: cererea tip si lipsea copia dupa actul de proprietate.
Daca termenul legal de instiintare in scris este de 5 zile, dansii nu s-au chinuit prea tare si au facut-o 10 zile. Hartia respectiva a ajuns la registratura, dar la mine nu. Cand m-am dus sa vad daca este gata, mi-au facut o copie dupa instiintare care era la dosar.
Din nefericire, am citit ordinul si nu se specifica nicio sanctiune aplicabila lor daca nu respecta termenele legale si procedura. Este plin de sanciuni si amenzi pt cei care il cer.
Buna.
Am depus documentati pt certificatul de urbanism pe data de 11.04.2011, avnd termen legal de solutionare 11.05.2011.
Prin luna august mi s-a spun ca dosarul nu este complet. Am depus si documentul lipsa in data de 01.09.2011, cu termen de solutionare 01.10.2011.
Intrebarile ar fi urmatoarele: sunt obligati sa ma anunte daca dosarul este gata sau lipseste ceva, cum a fost in cazul meu, si daca nu au respectat termenul lega, pot fi trasi la raspundere?
Va multumesc