Luate de pe site-ul Academic , valabil si pentru be2( cred)
8. Reziliere, prelungirea contractului şi suspendarea serviciului
(1) Reziliere
La tema reziliere trebuie strict să se facă diferenţa între raportul contractual gratuit, care apare odată cu înregistrarea, şi raportul contractual contra cost, care apare la comanda unei prestaţii contra cost.
Clientul are oricând dreptul să reziliere raportul contractual gratuit existent cu Academic Singles, fără indicarea de motive. Rezilierea acestei calităţi de membru gratuite se realizează în mod efectiv prin confirmarea link-ului „Dezactivați profil“ la „Setări“ pe pagina Web Academic Singles/în App-ul Academic Singles respectiv. Numai deinstalarea App-ului nu conduce şi la ştegerea profilului.
Academic Singles este îndreptăţit să rezilierea raportul contractual gratuit existent cu clientul cu un termen de 14 zile. Dreptul de reziliere dintr-un motiv important, respectiv pentru blocarea unui client rămâne neinfluenţat de acest lucru.
Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Dacă raportul contractual contra cost a fost încheiat printr-o achiziţionare In-App în Academic Singles iOS App, atunci rezilierea raportului contractual contra cost se realizează exclusiv prin Apple iTunes App Store conform regulilor stabilite acolo pentru iTunes App Store.
Dacă raportul contractual contra cost a fost încheiat printr-o achiziţionare în Academic Singles Android App, atunci rezilierea raportului contractual contra cost se realizează în funcţie de modul de plată selectat:
în cazul plăţii prin sistemul de plată Academic Singles, rezilierea pentru achiziţionare se realizează în funcţie de regulile susmenţionate pentru rezilieri de raporturi contractuale încheiate prin pagina Web conform 8. (1),
dacă plata a fost oferită şi selectată prin Google Account-ul clientului, atunci rezilierea pentru achiziţionare se realizează exclusiv prin Google Play Store conform regulilor stabilite acolo pentru Google Play Store.
Indicaţie expresă: un raport contractual contra cost nu poate fi reziliat numai prin ştergerea profilului. Dacă un client al unei prestaţii contra cost şterge profilul său, atunci raportul contractual contra cost rămâne neinfluenţat de acest lucru. Clientul renunţă prin ştergerea profilului numai la utilizarea unei prestaţii deja achitate, neutilizate încă. Acest lucru înseamnă că clientul nu primeşte nicio restituire a plăţii deja prestate. O reziliere în scris a raportului contractual contra cost, încheiat prin pagina Web – aşa cum s-a descris în prezenta – este în orice caz neapărat necesară. Pentru iOS/Android App sunt aplicabile regulile susmenţionate.
(2) Prelungirea contractului
Contractul pentru o prestaţie contra cost, achiziţionată prin pagina Web, se prelungeşte automat pe durata convenită la comandă (de ex. 3, 6 sau 12 luni), dacă clientul nu reziliează în scris contractul cu cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei contractuale respective – sau, dacă la achiziţionarea accesului contra cost s-a indicat un alt termen, în cadrul termenului indicat – prin indicarea numelui său complet, a ţării, a cărui serviciu Academic Singles el foloseşte, adresei sale de e-mail înregistrate la Academic Singles, precum şi a numelui de utilizator (alternativ: cifrul atribuit). Vezi în această privinţă mai sus, alineatul 1 „Reziliere“ la „Rezilierea raportului contractual contra cost“.
În cazul abonamentelor de probă, acţiunilor de reclamă şi similare pot exista abateri de la aceste reguli. În orice caz clientul este informat de asemenea şi aici în privinţa duratei abonamentului de probă, posibilităţii de reziliere şi de prelungirea automată care se realizează dacă nu se efectuează rezilierea.
În cazul unei comenzi a unei prestaţii contra cost, clientul este informat odată cu primirea confirmării comenzii în privinţa duratei respective a contractului, a datei începerii contractului şi a duratei prelungirii în cazul unei rezilieri neefectuate la timp.
În cazul lui Academic Singles iOS App prelungirea se realizează exclusiv conform regulilor lui Apple iTunes App Store. Prelungirea automată trebuie să fie dezactivată la timp de client prin Apple iTunes App Store.
În cazul lui Academic Singles Android App prelungirea se realizează în funcţie de modul de plată selectat:
în cazul plăţii prin sistemul de plată Academic Singles, prelungirea este în funcţie de regulile susmenţionate pentru prelungirea prestaţiilor achiziţionate prin pagina Web conform 8. (2),
dacă plata a fost oferită şi selectată prin Google Account-ul clientului, atunci prelungirea se realizează exclusiv conform regulilor lui Google Play Store. Prelungirea automată trebuie să fie dezactivată de client la timp prin Google Play Store.
(3) Suspendarea serviciului
Academic Singles este îndreptăţit să suspende complet sau parţial prestaţiile oferite. Academic Singles va informa la timp anticipat clienţii, cel puţin însă cu 14 zile înainte de suspendarea completă sau parţială a prestaţiilor în privinţa suspendării planificate şi a volumului acestei suspendări.
Clienţii, care la momentul suspendării prestaţiilor de către Academic Singles au un drept la prestaţie de către Academic Singles, care nu a fost încă utilizat, primesc o plată parţială înapoi pentru acest drept la prestaţia încă neutilizată.
Si DA toate profilele raman active si cred ca le activeaza ei sa devina online din cand in cand ca sa atraga clientii. Chiar daca te dezabonezi iti ramane profilul acolo.
Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.
Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !
Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.
Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !
Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.
Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !