Am un cont deschis la BRD din 2016 printr-o companie la care am lucrat. In acelasi an a incetat contractul de munca cu acea companie si se pare ca am ramas cu cu contul deschis.
Nu am card , nu am folosit internet banking ul, nu sunt tranzactii pe cont din 2016. Am primit mai demult un email cu GDPR in care mi se spunea ca daca nu accept sa-mi fie prelucrate datele ele vor fi sterse din sistem.
Zilele trecute am primit un sms ca sucursala se va muta la alta adresa si i-am contactat completand formularul de pe site ul lor si cerand detalii de ce primesc astfel de mesaje.
Am primit un email in care mi s-a atasat un document explicandu-mi procedura de inchidere a contului. Am cerut mai multe detalii despre produsele pe care sustineau ca le am la ei. Am fost contactata de un reprezentant BRD si mi s-a spus ca am o datorie de 500 lei si ca daca nu o achit si nu cer inchiderea contului ea va creste.
Aceeasi persoana mi-a spus ca era datoria mea sa cer inchiderea contului, ca nu se inchide prin firma care l-a deschis.
500 lei in conditiile in care nu am folosit acel cont si nu am fost informata nici pe email, nici in vreo scrisoare, nici telefonic de faptul ca as avea aceasta datorie.
Am trimis un nou email cerand detalii despre acea datorie.
As dori insa sa stiu daca nu ar fi trebuit sa fie prescrisa datoria dupa 3 ani sau ce as putea face in acest caz.