Inteleg raspunsul dvs.
Dar garantia nu este capabila sa repare un produs? Un service autorizat dupa care am asteptat mai bine de 15 zile. Atunci de ce ar mai exista garantia de conformitate daca solutia este restituirea banilor...
Am achiziționat anul trecut în Februarie o placă video de pe un site bine cunoscut în România.
În data de 14 Aprilie placa video nu mai funcționa în parametrii și am decis să fac o solicitare de garanție.
Tot în data de 14 Aprilie placa a fost trimisă prin curier către service-ul firmei. Pe 15 Aprilie placa a fost primită de către firma respectivă.
Astăzi în 4 Mai nu am primit niciun răspuns din partea lor și am decis să sun la service-ul lor.
Mi s-a comunicat că problema a fost soluționată, placa nu va fi inlocuită și nici reparată, voi primi suma cu care am achiziționat-o înapoi (3500 lei).
Însă aici apare o problemă... datorită fenomenului COVID producția plăcilor video a fost afectată iar astfel o placă video ca cea trimisă în service la această oră este postată pe site-uri la 6000 Lei iar în multe locuri nu este pe stoc. La ei pe site nu este pe stoc.
Eu nu aș vrea restituirea banilor deoarece suma respectivă nu acoperă achiziția unei noi plăci video asemănătoare.
Am dreptul de a solicita insistent un produs nou din partea firmei?
S-au depășit și cele 15 zile calendaristice de la înștiințarea comerciantului economic.