In legatura cu primul raspuns, aveti idee cat de complicat ar fi pentru proprietar sa numeroteze apartamentele? Vreau sa zic se poate face doar printr-o simpla declaratie si doua cutii postale sau trebuie intabulare pentru cele doua apartamente?
In legatura cu judecatorul, acesta decide daca sediul e okay cand se depun documentele de firma sau se poate afla raspunsul acestuia in prealabil? Deoarece consider ca este riscant sa inchei un contract dupa care sa aflu ca judecatorul nu accepta (chiar daca intr-o locatie camerele sunt chiar izolate de restul firmei deci nu ar fi o problema sa delimitez spatiul).
Am si eu o mica problema legata de deschiderea unei firme, poate imi puteti da un sfat. Caut de ceva timp un sediu pentru aceasta firma (nu foarte mare) si am gasit pentru moment doua oferte convenabile. Insa, in ambele cazuri, era vorba de birouri in case unde mai exista deja o firma, a proprietarului si mi s-a spus ca nu se poate deschide sediu ci doar punct de lucru (am inteles ca ar fi vorba de o nous legislatie care zice ca nu se poate deschide intr-o casa sau apartament mai mult de o firma).
As avea doua intrebari:
1) ar exista totusi o solutie pentru deschidere sediu si in ce conditii? Eventual o intabulare separata (sa apara casa cu doua apartamente) etc?
2) in caz contrar, care ar fi cea mai simpla solutie pentru a deschide un sediu de firma unde sa nu se lucreze (din cate am inteles exista doua tipuri de sedii: unde se presteaza activitate si unde nu se presteaza activitate - cel de-al doilea este si mai usor de deschis deoarece nu ai nevoie de autorizatie de mediu etc) dupa care sa fie deschis un punct de lucru intr-un alt spatiu? Ma gandesc la inchirierea unui spatiu foarte mic care sa fie folosit doar pentru curier sau poate chiar o adresa postala etc Orice sugestie este binevenita :-)