Buna ziua!
Aș doriniște păreri și posibile rezolvări ale unor probleme vis-a-vis de un magazin alimentar deschis gard-în gard cu mine ... Adica administratorul unitatății comerciale în cauză deși este doar magazin alimentar ( ceea ce , în principiu , nu ar fi o problemă ) permite clienților doritori , indiferent de oră, ca în ușa acestuia, într-o mică curte de 3/3 m de unde se face accesul fizic dinspre stradă în magazin , pe niște scaune și băncuțe , să-și consume berea, cafeaua, etc. Acest fapt este destul de deranjant, mai ales când acești clienți incep sa vorbeasca la un ”volum” maxim si destul de colorat, fara sa tina cont ca deranjeaza vecinii.
Intrebările mele ar fi: 1- La deschiderea punctului de lucru, nu trebuia să solicite acceptul vecinilor ? 2-Ce se poate face în această situație, ținând cont că discuțiile civilizate cu chiriașii sunt inutile... Va multumesc anticipat pentru amabilitate ...
Am contestat luna trecută consumul de apă facturat de societatea de distribuție a apei care a fost de 440mc (440000 litri) apă potabilă, în condițiile în care consumul mediu în lunile anterioare a fost de 8-10 mc iar existența unei avarii este exclusă. Am solicitat o verificare metrologică a contorului iar în urma acestei operațiuni s-a emis un raport metrologic în care , la rubrica "CONSTATĂRI " se specifică faptul că erorile de măsurare sunt mai mari decât erorile maxime tolerate iar la rubrica "CONCLUZII" apare "Contor declarat RESPINS". Cum se procedează în acest caz, se face sau nu recalcularea pe baza mediei din lunile anterioare , deoarece societatea refuză acest lucru? Menționez de asemenea că după schimbarea contorului cu unul nou, consumul pe luna următoare a fost de 8mc, ceea ce confirmă faptul că nu a fost vorba de nicio avarie la branșament. Cu stimă, Dorin