avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 940 soluții astăzi
Forum Activitate TudorDumitru

Activitate TudorDumitru

Buna ziua, am avut un accident auto, eu fiind partea pagubita, am dus masina cu platforma la un service auto, unde a fost deschis dosarul de dauna și s.au efectuat poze și constatare. La câteva zile 4 zile de la încărcarea documentelor pe site.ul asiguratorului, Euroins am primit un proces verbal de constatare cu număr de dosar dauna. La o săptămână service.ul a făcut o reconstatare a avariei urmata de o vizita a unui inspector de dauna de la Euroins. Acesta a însemnat cu pixul piesele care se accepta pentru înlocuirea și care pentru reparatie, vopsire etc. Între timp service.ul auto a început reparația autovehiculului. Nu a fost încheiat nici un acord de reparație, un contract între mine și service, nu mi.a fost prezentat nici un deviz de reparație și un cost estimativ a lucrării. Am mers la asigurator și am aflat ca masina a fost declarata dauna total și urmează sa primesc o oferta de despagubire. Întrebarea este de ce service.ul a început reparația fără acordul meu sau autorizare de întrare în reparatie a asiguratorului. Am anunțat service.ul dar nu ia interesat și continua reparația. Unde se poate face plângere împotriva service.ul și ce ma sfătuiți sa fac în continuare. Va mulțumesc.