Buna ziua, am avut un accident auto, eu fiind partea pagubita, am dus masina cu platforma la un service auto, unde a fost deschis dosarul de dauna și s.au efectuat poze și constatare. La câteva zile 4 zile de la încărcarea documentelor pe site.ul asiguratorului, Euroins am primit un proces verbal de constatare cu număr de dosar dauna. La o săptămână service.ul a făcut o reconstatare a avariei urmata de o vizita a unui inspector de dauna de la Euroins. Acesta a însemnat cu pixul piesele care se accepta pentru înlocuirea și care pentru reparatie, vopsire etc. Între timp service.ul auto a început reparația autovehiculului. Nu a fost încheiat nici un acord de reparație, un contract între mine și service, nu mi.a fost prezentat nici un deviz de reparație și un cost estimativ a lucrării. Am mers la asigurator și am aflat ca masina a fost declarata dauna total și urmează sa primesc o oferta de despagubire. Întrebarea este de ce service.ul a început reparația fără acordul meu sau autorizare de întrare în reparatie a asiguratorului. Am anunțat service.ul dar nu ia interesat și continua reparația. Unde se poate face plângere împotriva service.ul și ce ma sfătuiți sa fac în continuare. Va mulțumesc.