avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Activitate Gheorghe_1

Activitate Gheorghe_1

Da, Domnu Corneliu.
La fiecare 2 săptămâni primim 500 lei ( avans), pe data de 15 si 30/31 a lunii. Si din 15 oameni in bucătărie, 12 suntem moldoveni. Da, colegii sunt gata sa va mărturisească ca toți trebuie sa primim alt salariu decât cel indicat oe contract. Sunt 3 moldoveni care au lucrat si anul trecut aici.
Ei au câștigat încrederea șefului si zic ca anul trecut au primit tot salariul.
Iar anul acesta însă 2 din cei 3, consideră la fel ca vom fi amăgiți la urmă. Anume acei ce suntem veniți anul acesta. Suntem 4 băieți care inca nu avem 18 ani.
Cash, Domnule Cornel Vasile.
Bună seara!
Vreau sa va povestesc situația in care mă aflu, si să ma ajutați sa decid cum sa procedez mai departe.
Mă numesc Gheorghe, sunt moldovean, am încă 17 ani si vara aceasta începând de pe data de 12 iunie până acum lucrez ca ajutor de bucatar la un restaurant al unui hotel de 4 stele pe malul mării.
Am venit să lucrez, pentru a câștiga bani pentru a mă întreține.
Ajungând aici 12.06.2021, m-au băgat direct la muncă.
Regimul de lucru este de la 7:30 până la 23:00 (zilnic), cu 2,5 ore pauză pe zi.
Am acceptat sa muncesc astfel pentru ca seful bucătar mi-a promis ca voi avea un salariu bun indiferent ce scrie pe contract (in contract e menționat salariul de 2300 lei pe lună).
Condițiile de primire a salariului este de 500 lei odată la 15 zile, iar restul banilor ii voi primi pe toți la un loc la final de sezon( ceea ce nu este menționat in contract).
Am lucrat in fiecare zi după programul indicat de ei, nu am avut probleme cu nimeni, mi-am îndeplinit toată munca ce mi-o spunea sefu, am lucrat si cate 13-14 ore fără pauză si peste program doar ca sa reușesc sa fac ce mi se cere. Am ajuns la un moment când bucatarul care muncea cu mine a renunțat la muncă si a plecat, pentru ca nu mai putea rezista.