avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 379 soluții astăzi
Forum Activitate Crazyionutz

Activitate Crazyionutz

Bună ziua,
Am achiziționat un produs de la o firma bulgara ( buybest.ro ) cu punct de vânzare / call center în Romania ( la achiziția online nu am știut că firma vânzătoare este bulgară )
Produsul a sosit, l-am desigilat, folosit că pentru uz propriu și am realizat că are defect.
Am contactat vânzătorul ( email ) sa ii reclam defectele și am cerut să îmi zică cine e service-ul autorizat in București și am înțeles esdrom ( București - militari )
Am sunat la Xiaomi Romania și esdrom pt detalii reparație și am primit informația că produsul nu poate fi reparat de ei că e venit în Romania pe canale 'gri' așa că am cerut banii inapoi

Am.trimis.produsul pentru retur bani și după 2 săptămâni am primit mail că mi-ar opri 25%( 420 Ron ) din suma.produsului ( 1700 Ron ) pe motiv că telefonul a fost utilizat ( sigiliul.cutiei desfăcut și încărcătorul telefonului folosit)... Din punctul meu meu de vedere este ilegal

Evident că la suma de 420 Ron am refuzat și am cerut repararea.
A trecut aproape o lună de când am trimis telefonul in service și nici acum nu îl am reparat.
1. Care lege ar fi utilizata in acest caz: cea românească de 15 zile calendaristice ( pt reparare ) sau cea bulgărească ( nu știu care e aceea și dacă mi-o puteți furniza )..

2. E legală cererea vânzătorului să ceara bani pentru faptul că cutia produsului a fost desigilat ai produsul utilizat și să ceara bani ( suma mult prea mare pt simpla desigilare )...

Doresc sa specific că produsul este că nou, protejat cu husa din pachet si in stare impecabila, nezgariat sau lovit

Am reușit să sun la ANPC și mi-au zis că e ilegal ce au făcut dar în speță actuala, cel mai bine să iau legătura cu un comisar european pentru detalii dar nu am reușit să iau legătura cu nimeni ( nu răspund la telefon ).
Acum sunt fără telefon și fara bani...

Am reclamat pe site-ul compari.ro: [ link extern ]

Ce sfat puteți să îmi oferiți ?

Multumesc