avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Activitate Am77

Activitate Am77

Buna ziua. Cum se procedeaza, pas cu pas, atat din partea beneficiarului cât şi din partea donatorului, trecerea pe nume a unui imobil?
Răspuns la discuția Dobândire moștenire

După tata. A decedat in 2015 dar ei au divorțat când eram in scutece
raluk0207 a scris:

După cine a făcut mama succesiunea?




Bună ziua. Aș dori să știu care ar fi pașii pe care ar trebui să i urmez pentru a intra în posesiunea unui imobil moștenit, pe cale legală( nu prin testament) și un cont în bancă, succesiunea fiind făcută cu ani în urmă, de către tutorele meu legal ( mama) . Țin să preciezez că acum sunt majoră.

Mulțumesc.
Având în vedere că sunt elev major, pot depunde o scutire făcută de mână, pentru motivarea absentelor, dar să fie validă și in conformitate cu legea?
Da, primul buletin de după împlinirea vârstei de 18 ani. Bun și la punctul b, cum pot face?
Am căutat ce se cere pentru buletin, pe mai multe site uri și am găsit asemănător cu ce am citat mai jos. Întrebare actuala este: In cazul meu, pot face buletin pe baza identității persoanei care mă ia în spațiu și devine, cum scrie mai jos, reprezentant legal?


'În situaţia în care eliberarea primului act de identitate este solicitată după împlinirea vârstei de 18 ani, sunt necesare documentele următoare:

– cererea pentru eliberarea actului de identitate, semnata atât de minor, cât si de parinte/reprezentant legal;
– certificatul de nastere, original si copie;
– actul de identitate al unuia dintre parinti sau al reprezentantului legal;
– documentul cu care parintele/reprezentantul legal face dovada adresei de domiciliu, original si copie;
– certificatul de casatorie al parintilor sau, dupa caz, hotarârea judecatoreasca, definitiva si irevocabila, în cazul în care parintii sunt divortati, original si copie;
– chitanta reprezentând contravaloarea cartii de identitate;"

raluk0207 a scris: