Nu exista momentan cenzor. Firma cu care am avut contract a reziliat contractul tocmai din acest motiv, existau foarte multe solicitari si a considerat ca asa nu se poate lucra.
S-a incheiat in prezent un contract cu o alta firma de cenzorat.
Legea 196/2018
(3) Proprietarii din condominii au dreptul să primească explicații cu privire la calculul cotei de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari și, după caz, să o conteste în scris în termen de 10 zile de la afișarea listei de plată. Președintele asociației de proprietari este obligat să răspundă, în scris, la contestație în termen de 10 zile de la primirea acesteia.
Ce tipuri de explicatii si ce documente justificative pot primi proprietarii? Fac parte din Comitetrul Executiv al Asociatiei de Proprietari si de o perioada de 6 luni primim lunar solicitare cu explicatii pentru luna care a fost caluclata. Solicitarea este primita mereu de la acelasi locatar, contine in medie 20 de pagini si in mare parte solicita documente care contin date cu caracter personal ( extrase de cont bancar, extrase de cont Colector ( aplicatia e-bloc), declaratia D112 si recipisa. Pe langa toate documentele cerute, solicitare are un ton acuzator. desi Administratorul a oferit de fiecare data raspuns la solicitarile primite, cu toate acestea raspunsul este considerat insuficient de catre persoana care face solicitarea si pretinde raspuns la raspuns, tocmai pentru ca nu i se transmit pe e-mail extrasele de cont sau D112. desi am invitat-o de fiecare data la biroul administrativ sa vizualizeze documentele fiecarui dosar lunar (procesat de firma care face administrarea) niciodata nu a raspuns afirmativ invitatiei.
Luna de luna sunt aceleasi pretentii de explicatii.
Cum putem gestiona acest demers, si suntem obligati atat noi cat si firma care face administrarea sa ofere raspunsuri repetate pentru aceleasi solicitari, doar pentru calegea le ofera un drept pe care ei il folosesc abuziv?