Ce tipuri de explicatii si ce documente justificative pot primi proprietarii?
Echipa manageriala a asociatiei de proprietari in limitele de competente,conditionat de gradul de pregatire ,daca stapanesc dispozitiile in vigoare si in domeniu -pot oferi explicatii
Conteaza mult in ecuatie calitatile partilor respectiv de a explica si de a intelege explicatiile
Degeaba se explica la obiect daca interlocutorul nu are abilitatile sa inteleaga sau ...daca este condus de suspiciuni sau interese
Conform disp L nr 196/2018 proprietarii,la cerere au dreptul
la orice document al asociatiei
Legea obliga ca in cazul sesizarii ,petitionarii,presedintele de asociatie are obligatia sa raspunda in termen de10 zile
in situatia in care petitionarul staruie in adresarea de solicitari identice,asociatia de proprietari are dreptul sa invite petitionarul pentru clarificari la sediul asociatiei de proprietari
Daca petitioanrul nu da curs invitatiei,asociatia de proprietari-in cazul in care petitionarul staruie sa adreseze seizari,
petitii,are dreptul sa aplice disp OG nr 27/ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de solutionare a petitiilor,publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 84 din 1 februarie 2002
Articolul 10
(1) În cazul în care un petiționar adresează aceleiași autorități sau instituții publice mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primească un singur răspuns care trebuie să faca referire la toate petițiile primite.
(2) Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar ori de la o autoritate sau institutie publică greșit sesizată, cu același conținut, aceasta se clasează, la numărul inițial făcându-se mențiune despre faptul ca s-a răspuns.