ynocentta
Consider ca am explicat cum am procedat , dar nu este nimic , mai explic incaodata :
- In martie anul acesta a avut loc adunarea generala a asociatiei unde printre alte puncte de pe ordinea de zi a fost si modificarea statutului si aprobarea lui . Nu mai spun ca a fost comisa o ilegalitate aici pentru ca legea spune ca este necesr acordul a cel putin jumatate plus unul din numarul proprietarilor din condominiu , prezenta a fost de 20 proprietari ( nu stiu daca si acestia au fost proprietari pentru ca am vazut ceva noutati ) din 176 apartamente !
Ce consider eu mai grav este faptul ca au prezentat niste tabele precum ca sunt de acord cu modificarea statutului implicit aprobarea lui de la 60 % din proprietari , nu intru in detalii pentru ca asa ceva nu este posibil nu te lasa legea 196 / 2018 , dar consider ca altceva este mai grav si anume ; nu a fost depus nici pana astazi la judecatorie si ma intreb :
- Oare poate functiona asociatia de proprietari in acest caz ? considerati ca da ? precizati cum si de ce .
In legatura cu documentele solicitate , asa cum am spus am parcurs din luna martie pana in prezent toate etapele , adica petitie catre presedinte , inca o petitie , petitie la comitetul executiv si cenzor ; nici macar un raspuns si atunci m am adresat serviciului din primarie pe care il tot invocati si recomandati si de aproximativ 3 luni de zile in loc sa mi spuna ca a atentionat sau mai stiu eu ce asociatie , cauta fel si fel de chichite precum :
- daca am numar de inregistrare
- daca m am adresat comitetului executiv
- si mai nou acum dupa ce le am comunicat ca am respectat legea 196 /2018 imi solicita sa le prezin cate o copie dupa petitiile unde am solicitat acele documente
Le am comunicat numarul cu care au fost inregistrate aceste cerinte , nu si nu sa le prezint copiile acestor cereri , le am explicat ca acest lucru trebuie sa l faca dansii mergand pe teren sau chemandu i la primarie sau mai nou transmiterea online a documentelor de catre cei din asociatie ( eu nu am aceasta posibilitate )
Ce sa inteleg eu de aici , ca se trage de timp probabil , sa musamalizeze ca poate , poate renunt , am cautat pe site-ul primariei care sunt atributiile acestui serviciu , nu le gasesc
Considerati ca procedeaza corect cei din serviciul pe care d-voastra il recomandati mai tot timpul ? sau sa merg in instanta , da este posibil dar fa ti treaba tu serviciu pentru care ai fost creat asa cum precizeaza art 10 din legea 196 / 2018 , iar in instanta cine imi garanteaza mie ca am sanse de castig cu toate ca legea imi da dreptate , eu unul sunt circumspect in acest caz .
In speranta ca am fost mai inteles de data aceast , astept un punct de vedere dar conform legilor ion vigoare , nu de genul " dupa parerea mea "
Legat de Serviciul relatii cu asociatiile de proprietari
Primesc un raspuns de la acest serviciu ca intrucat nu am prezentat ( atasat ) toate petitiile adresate reprezentantilor asociatiei de proprietari unde am solicitat sa mi puna la dispozitie copii dupa unele documente si nu sunt putine , vreo
4 ( patru ) ci numai numarul de inregistrare , nu imi poate rezolva situatia pana nu depun si aceste copii , adica cei de la asociatie nu numai ca nu imi pune la dispozitie cele solicitate ci nici nu raspund si atunci m am adresat respectivului serviciu , care ce ...
Intrebare :
- Stie cineva daca asa trebuie procedat ? nu cumva trebuiau chemati cei de la asociatie cu acele solicitari ale mele tinand cont ca stiau nr. de inregistrare si apoi imi solicitau un punct de vedere ?
Multumesc