In adunarea generala din ianuarie 2018 ( acum un an de zile ) pe ordinea de zile era un punct referitor la modificarea articolului din statut care prevedea numarul membrilor comitetului executiv care era ( zic era ) de 9 ( noua ) in 5 ( cinci ) membrii
Fiind prezent in respectiva adunare generala, cand s a prezentat ordinea de zi am avut o interventie si am intrebat daca se poate lua o hotarare in acest sens fiind numarul mic de proprietari prezenti - 24 - iar asociatia are 176 de apartamente .
Raspunsul presedintelui a fost ca nu se mai discuta acest punct cu toate ca se aprobase ordinea de zi ca sa aflu de curand ca in procesul verbal s a consemnat aprobarea acestui punct cu un numar de 23 pentru si un vot contra .
Mentionez faptul ca respectivul proces verbal a fost intocmit de un membru al comitetului executiv ( vicepresedinte ) si semnat doar de presedinte - in timpul sedintei s a intocmit un proces verbal , mai departe doar presupun altceva ( intelegeti ce doresc sa spun ) ! iar in hotararile care sau afisat la avizier la timpul respectiv nu se face vorbire despre vreo modificare
Intrebare :
In urma unui demers ( petitie ) catre presedintele asociatiei in care doresc conform Legii nr. 196 / 2018 art 28 ( 1 ) sa mi puna la dispozitie o copie a statutului asociatiei , am vreo reusita ? adica eu ca proprietar pot detine un exemplat al statutului ?
Va multumesc
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Conform disp L nr 196/2018 proprietarii au dreptul sa solicite si presedintele de asociatie are obligatia sa puna la dispozitie contra cost copii dupa documentele asociatiei de proprietari