Buna ziua!
Exista vreo lege prin care sa-l pot obliga pe proprietarul unui spatiu comercial sa isi antifoneze fonic proprietatea? Mentionez ca sunt proprietarul unui apartament cu 3 camere, situat desupra spatiilor comerciale, iar singura problema este in sufragerie (in celelalte 2 camere nu sunt probleme de acest gen, intrucat proprietatile de dedesubt sunt antifonate). In sufragerie, in schimb, am zilnic probleme cu zgomotul produs de la clientii unei crame (vorbe, rasete, uneori chiar muzica).
Am stat de vorba cu proprietarul cramei de mai multe ori, dar fara niciun rezultat.
Va multumesc!
Buna ziua!
In urma cu 5 luni am fost contractat la usa de un reprezentant al unei firme de telecomunicatii (mi-a prezentat o oferta cu care am fost de acord) si in 2 zile au venit sa isi instaleze echipamentul (e vorba de TV si internet), cu promisiunea ca in urmatoarele zile va veni sa semnez si sa imi fie predat contractul (lucru ce nu s-a mai intamplat). Totul a fost in regula primele 3 luni, ulterior, incepand cu luna a 4a am observat ca factura si-a modificat tariful. Am cerut detalii in legatura cu acest lucru, mi-a fost trimis pe mail un contract cu o semnatura care nu imi apartine. In plus, am aflat ca pentru a beneficia de tariful care mi-a fost comunicat initial ar fi trebuit sa detin un numar de telefon de la firma respectiva. Astfel, in contract a fost stipulat un numar de telefon care nu imi apartine nici mie, nici vreunui membru al familiei, care peste 3 luni a fost dezabonat, motiv pentru care nu s-a mai indeplinit acea conditie, iar tariful facturii a crescut.
Mentionez ca am facut sesizare si am solicitat telefonic si pe mail ca doresc sa renunt la serviciile lor, insa ei imi transmit ca pentru dezabonare trebui sa achit niste clauze. Deci eu sunt mintit, mi se falsifica semnatura in contract si tot eu sunt nevoit sa platesc acea clauza.
Am inteles ca in acest moment acel reprezentant nu mai lucreaza la aceasta firma.
Ce ma sfatuiti sa fac?