avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 943 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nerespectarea tarifului, stipularea in contract a unui ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nerespectarea tarifului, stipularea in contract a unui numar de telefon ce nu imi apartine si semnatura falsa

Buna ziua!
In urma cu 5 luni am fost contractat la usa de un reprezentant al unei firme de telecomunicatii (mi-a prezentat o oferta cu care am fost de acord) si in 2 zile au venit sa isi instaleze echipamentul (e vorba de TV si internet), cu promisiunea ca in urmatoarele zile va veni sa semnez si sa imi fie predat contractul (lucru ce nu s-a mai intamplat). Totul a fost in regula primele 3 luni, ulterior, incepand cu luna a 4a am observat ca factura si-a modificat tariful. Am cerut detalii in legatura cu acest lucru, mi-a fost trimis pe mail un contract cu o semnatura care nu imi apartine. In plus, am aflat ca pentru a beneficia de tariful care mi-a fost comunicat initial ar fi trebuit sa detin un numar de telefon de la firma respectiva. Astfel, in contract a fost stipulat un numar de telefon care nu imi apartine nici mie, nici vreunui membru al familiei, care peste 3 luni a fost dezabonat, motiv pentru care nu s-a mai indeplinit acea conditie, iar tariful facturii a crescut.
Mentionez ca am facut sesizare si am solicitat telefonic si pe mail ca doresc sa renunt la serviciile lor, insa ei imi transmit ca pentru dezabonare trebui sa achit niste clauze. Deci eu sunt mintit, mi se falsifica semnatura in contract si tot eu sunt nevoit sa platesc acea clauza.
Am inteles ca in acest moment acel reprezentant nu mai lucreaza la aceasta firma.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Ultima modificare: Vineri, 4 Martie 2022
AlexandraSS, utilizator
Cel mai recent răspuns: AlexandraSS , utilizator 19:50, 15 Martie 2022
Plangere la politie pt falsul privind semnatura, pt celelalte aspecte sesizare la ANPC si ANCOM
Ultima modificare: Duminică, 6 Martie 2022
Manuela Rășină, administrator
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despagubiri incetare contract gabriel_gavrila gabriel_gavrila buna! am o situatie neplacuta cu cei de la RTC. in nov. 2013 am prelungit contractul pentru 3 servicii RTC (voce+net+tv). Nu am beneficiat de luni gratuite ... (vezi toată discuția)
Operator telefonie mobila refuza repetat trimiterea unui contract in forma scrisa Ptrsc Ptrsc Buna ziua, Pentru ca imi expira abonamentul de telefonie mobila, am fost sunata de un operator, care mi-a facut diverse oferte de prelungire a ... (vezi toată discuția)
Problema cu o companie de telecomunicatii ContSters273796 ContSters273796 Buna ziua. In luna aprilie a venit la mine acasa un reprezentant al unei companii de telecomunicatii la care sunt abonat si mi-a propus o varianta de ... (vezi toată discuția)