avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Activitate Sierra2go

Activitate Sierra2go



Cornel Vasile a scris:

În general, la casierie se fac încasările...dar, potrivit art.40 alin.1 lit.b și c C.mun. , angajatorul are dreptul sa stabileasca atributiile corespunzatoare fiecarui salariat, in conditiile legii, respectiv sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor.




Am înțeles. Dar din câte am mai citit și eu, conform art 41 C. Mun. aceasta atribuție nu trebuie să fie de un alt specific al funcției actuale, nu trebuie să modifice felul sau natura muncii. Cu alte cuvinte, dacă funcția mea este una de asistent medical sau registrator medical, iar atribuțiile mele fac parte din sfera medicală (recoltari analize, foi de internare, rezultate analize, s.a.m.d), aceasta atribuție, care se regăsește pe fisa de post a unui alt loc de muncă, nu reprezintă un specific și/sau un fel/natură diferit/ă fată de cel al postului actual?
Bună ziua.
Într-o instituție publică, cine poate incasa banii pentru serviciile oferite? În cazul în care există casierie, se poate obliga ca alți angajați, care nu au legătură cu serviciul contabilitate să încaseze? Se furnizează mai multe POS-uri și se obliga ca toti cei care oferă servicii contra cost (nu au în fisa postului aceasta sarcina), să si încaseze.

Există vreun temei legal în sensul acesta?