avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 947 soluții astăzi
Forum Activitate Nvm15sept

Activitate Nvm15sept

Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea problema. Socrul meu are in proprietate 4 masini , cu asigurari la zi. Am verificat pe ultima asigurare si este incadrat la clasa bonus malus B5. Am generat certificatul de daunabilitate de pe aida info, de unde reiese ca in ultimii 5 ani nu exista nici o dauna.
Am luat legatura cu actualul asigurator si mi s.a comunicat ca incadrarea este buna, avand in vedere ca in 2017 la schimbarea legii, socrul meu a fost incadrat la B0, ca si asigurat nou in conditiile in care este in baza de date cu asigurari din anii 90.

Cum as putea rezolva aceasta problema? Sa se incadreze in clasa de bonus malus corecta? Si cine va plati pentru aceasta greseala si cum ne putem primii banii inapoi? Avand in vedere ca in anul 2017 am platit asigurari intregi pentru toate masinile aflate in proprietate la momentul respectiv.

Multumesc pentru ajutor!
Buna ziua,

Am un contract de furnizare mobila la comanda, cu o firma.
Termenul de livrare era 8 săptămâni din momentul platii avansului. Termenul fiind 27 martie 2022.
Pe 1 aprilie, respectiv 4 aprilie reprezentatul firmei a venit si livrat/montat o parte din mobila.
Dupa a mai venit de 2 ori cu alte parti din mobila.
In data de 21 mai 2022, nu avem mobila completa, plus ca are erori de montare.
In data de 21 mai 2022, l.am sunat si i.am propus ca noi sa ramanem cu mobila primita si el cu avansul primit si sa incetam colaborarea. A fost de acord cu incetarea colaboraii, avem in scris pe Whatsapp confirmarea, plus toate conversatiile premergatoare acestei decizii, unde am tot cerut sa ni se livreze/monteze restul mobilei.

Întrebarea este: Ne putem trezi cu probleme/surprize din partea lui ca firma pentru ca nu am platit restul mobilei si ca nu am dus contractul la final? In contract este scris ca el trebuie sa livreze mobila in termen de 8 săptămâni de la plata avansului, deci si.a incalcat contractul.

Va multumesc!