Am un contract de furnizare mobila la comanda, cu o firma.
Termenul de livrare era 8 săptămâni din momentul platii avansului. Termenul fiind 27 martie 2022.
Pe 1 aprilie, respectiv 4 aprilie reprezentatul firmei a venit si livrat/montat o parte din mobila.
Dupa a mai venit de 2 ori cu alte parti din mobila.
In data de 21 mai 2022, nu avem mobila completa, plus ca are erori de montare.
In data de 21 mai 2022, l.am sunat si i.am propus ca noi sa ramanem cu mobila primita si el cu avansul primit si sa incetam colaborarea. A fost de acord cu incetarea colaboraii, avem in scris pe Whatsapp confirmarea, plus toate conversatiile premergatoare acestei decizii, unde am tot cerut sa ni se livreze/monteze restul mobilei.
Întrebarea este: Ne putem trezi cu probleme/surprize din partea lui ca firma pentru ca nu am platit restul mobilei si ca nu am dus contractul la final? In contract este scris ca el trebuie sa livreze mobila in termen de 8 săptămâni de la plata avansului, deci si.a incalcat contractul.