Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara, cum putem obtine banii platiti in avans pe mobila in conditiile in care s-au produs pagube in timpul montajului mobilierului (deteriorare profunda a parchetului stratificat, deteriorare tencuiala, intr-un apartament foarte recent amenajat) si livrarea mobilei a intarziat cateva zile iar mobila nu a fost montata complet din motive independente de noi (masuratori gresite, o parte din usi/corpuri trebuie inlocuite sau modificate)? Terminarea montajului ar fi presupus o intarziere de 3 saptamani. Noi am solicitat banii inapoi si debarasarea mobilei. Raspunsul furnizorului a fost anularea restului de plata drept despagubire pt situatie si ca nu mai vrea sa auda de noi. Ulterior furnizorul a solicitat plata diferentei si permiterea finalizarii montajului amenintand ca se va adresa unui avocat si un angajat de-ai acestuia ne-a sunat in vederea programarii montajului desi noi am solicitat in continuare inapoierea avansului si debarasarea mobilierului incomplet montat. Cum ne sfatuiti sa procedam? Multumesc!
Sa declarati rezolutiunea contractului de vanzare cumparare a mobilei pentru neexecutarea corespunzatoare a obligatiei de predare a mobilei. In baza rezolutiunii vanzatorul va returneaza banii iar dvs. returnati mobila.
In cazul in care nu se conformeaza, trebuie sa il actionati in judecata.
Cu stima,