Vanzatorul are o forma online de retur in cazul ca produsul se returneaza in maxim 14 zile de la livrare. Am facut cerere online, alegand ca motiv de retur "altul" . Aveam de ales din cateva optiuni de genul: "defect", " neconform" etc. A fost aprobata dar cu niste recomandari: sa trimit prin Fancurier, sa trimit produsul in ambalajul original cu toate accesoriile. Am poze cu produsul inainte sa-l ambalez, in stare de functionare, pe birou. Nu m-am gandit niciodata sa stau sa fac poze la cutie. Pana la urma, era in interesul vanzatorului ca produsul sa fie gasit neconform, in felul acesta sa se poata sustrage de la plata. Nu eram nebun sa risc 6000 de lei incercand sa trimit un produs avariat.
Va salut. Am cumparat online un monitor de pc de la Vexio (FanPlace IT) si dupa 3 zile l-am returnat urmand ca vanzatorul sa-mi rambuseze integral valoarea. La solicitarea vanzatorul, am trimis produsul prin Fancurier in ambalajul original, intact. Dupa 2 zile, vanzatorul mi-a trimis poze ca monitorul a ajuns spart, eu fiind acuzat ca asa l-am trimis, el refuzand sa-mi returneze suma achitata (aprox 6000 de lei). FanCurier nu isi asuma niciun fel de raspundere, spunand ca din moment ce destinatarul nu a reclamat nimic la receptia produsului e totul ok. Mi se pare normal ca destinatarul(vanzatorul) sa nu reclame nimic deoarece era in interesul lui sa nu-mi returneze nimic. Am facut sesizare la ANPC dar eu sunt si fara bani si fara produs. Ce pot face?
"Termen maxim de livrare : va fi comunicat in scris in maxim 90 de zile de la data intrarii primei plati" - cum prima plata a fost in decembrie 2021 si eu nu ma primit nimic pana acum ce pot face?
Buna ziua. Am achizitionat o masina de la Renault in decembrie 2021 si nici pana azi nu au livrat. Am inteles ca masina este venita de mai bine de o luna in depozitele lor dar nu livreaza. Legal- ce pot face?