avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1015 soluții astăzi
Forum Activitate andrei2_3

Activitate andrei2_3



Alexandru Surcel a scris:

Ați intrat într-un malaxor al organizării stupide de la Emag. Mie mi-au făcut o altă figură: mi-au adus mașina nouă de spălat, luată prin Rabla pentru electrocasnice, după ce au înlocuit-o, că pe prima au bușit-o în depozit, apoi nu vroiau să ridice mașina de spălat veche, deși Rabla mă obliga să o predau. Am rezolvat numai după ce am sesizat ANPC și structura din Ministerul Mediului care se ocupa de acest program.

Problema e următoarea: au mulți angajați care știu să facă 3 chestii și numai alea, iar de fiecare dată când îi contactați o luați de la început cu un alt angajat din ăsta. Și degeaba cereți să discutați cu vreun superior, nu se va întâmpla.

Deci, sesizare la ANPC și eventual instanța de judecată!



Am sa vad ce rezolv si cu ANPC , sper sa nu dau de alti idioti si pe acolo.... Suma nu-i o avere(310lei) , acum am realizat ce multi idioti sunt in conducerea emag, am mai avut probleme cu ei , chiar cu o masina de spalat anu trecut luata prin rabla, mi-au avariat-o pe drum si mi-au anulat comanda implicit si tichetu rabla, dar am rezolavt-o prin telefon cu ei, mi-au trimis alta si au pus ei reducere 400lei ca si cum as fi folosit inca o data tichetu.... Vad ca de data asta cu returul am nimerit numai idioti....
Tu crezi ca n-am incercat sa le dau noul meu cont, am si discutat cu ei la telefon dar mi se pare ca ori sunt idioti ori se fac ca nu stiu. Nu vor sa-mi puna banii pe noul meu cont pt ca ei tot o zic pe a lor ca au trimis banii si sa ma duc sa discut cu cei de la BT... Eu am ramas fara solutii acum , ce sa fac cand n-am cu cine discuta?

adriandimitriu a scris:

n-au nici un motiv sa discute intre ei, fiindca n-au nici o problema. problema e a dvs. si v-ati mai creat-o si singur. BT are dreptate, nu mai aveti cont, ei au iesit din joc..
transmiteti catre emag contul dvs cel nou pentru plata. verificati ca returul e inca valabil (dupa o perioada el expira, scrie pe site-ul emag)

Va salut, am o problema de care nu m-am mai batut. Am cumparat un produs(router) de la eMAG cu plata online cu cardul de la BT(Banca Transilvania) , eu mi-am inchis contul pe 28 iunie 2022 si pe urma am facut retur la router pe 2 iulie, apoi am realizat ca cei de la eMAG iti returneaza banii inapoi pe contul cu care ai facut plata la produs. Eu imi inchisesem contul pe 28 iunie... imediat le-am trimis un email la eMAG si le-am explicat situatia, ei mi-au raspuns destul de repede spunandu-mi ca pot sa ma duc la BT sa ridic banii cash. Evident asta am facut dar cei de la BT au spus ca nu au primit nimic si nici nu au cum sa primeasca pt ca eu nu mai exist la ei , contul e sters. Au trecut aproape 2 luni si eu ma tot cert cu cei de la eMAG si cei de la BT si nu s-a rezolvat nimic. Cei de la BT imi spun sa le dau celor de la eMAG alt cont in care sa-mi vireze banii, evident ca le-am dat , chiar in primu email trimis dar ei o tin pe a lor ca au trimis banii si ca nu mai au cum sa trimita din nou pe alt cont...

Le-am spus sa discute intre ei , BT cu eMag sau inivers , cica nu au voie...

Ce demersuri mai pot face sa-mi recuperezi banii? (310lei) ca vad ca nu se solutioneaza situatia asta banala. Multumesc!