Ați intrat într-un malaxor al organizării stupide de la Emag. Mie mi-au făcut o altă figură: mi-au adus mașina nouă de spălat, luată prin Rabla pentru electrocasnice, după ce au înlocuit-o, că pe prima au bușit-o în depozit, apoi nu vroiau să ridice mașina de spălat veche, deși Rabla mă obliga să o predau. Am rezolvat numai după ce am sesizat ANPC și structura din Ministerul Mediului care se ocupa de acest program.
Problema e următoarea: au mulți angajați care știu să facă 3 chestii și numai alea, iar de fiecare dată când îi contactați o luați de la început cu un alt angajat din ăsta. Și degeaba cereți să discutați cu vreun superior, nu se va întâmpla.
Deci, sesizare la ANPC și eventual instanța de judecată!
andrei2_3 a scris:
Tu crezi ca n-am incercat sa le dau noul meu cont, am si discutat cu ei la telefon dar mi se pare ca ori sunt idioti ori se fac ca nu stiu. Nu vor sa-mi puna banii pe noul meu cont pt ca ei tot o zic pe a lor ca au trimis banii si sa ma duc sa discut cu cei de la BT... Eu am ramas fara solutii acum , ce sa fac cand n-am cu cine discuta?
adriandimitriu a scris:
n-au nici un motiv sa discute intre ei, fiindca n-au nici o problema. problema e a dvs. si v-ati mai creat-o si singur. BT are dreptate, nu mai aveti cont, ei au iesit din joc..
transmiteti catre emag contul dvs cel nou pentru plata. verificati ca returul e inca valabil (dupa o perioada el expira, scrie pe site-ul emag)