Daca ai primit mesajul ca a esuat
tranzacția, probabil comerciantul într-adevăr nu a primit banii. Tranzacțiile eșuate de obicei fac bounce înapoi daca nu sunt acceptate. Recomand sa aștepți câteva zile si sa verifici din nou in extrasul de cont online sau la bancă. Am avut tranzacții similare anulate din diferite erori si banii au ajuns înapoi în cont de fiecare dată. Maximum o sa fie undeva la 5 zile lucrătoare să revină suma înapoi în cont.
GabiTronciu a scris:
Am plătit un comerciant online pentru două bunuri pe data de 16.08.2022, banca mi-a transmis cum că banii au fost transferați cu succes în momentul efectuării tranzacției.
Imediat după am primit pe mail un mesaj cum că tranzacția a eșuat împreună cu un link spre o nouă plată, deci practic mă invită să plătesc de două ori bunurile.
În zilele de 16-17.08.2022 au urmat conversații între mine si comerciant, aceștia spun că banii nu le-au fost virați, deși banca confirmă contrariul. Le-am oferit extras de cont pentru dovada plății.
Cum îmi pot recupera banii sau bunurile plătite?
Ați mai cumpărat de la ei, site-ul e în regulă? Găsiți firma pe liste ale firmelor publicate pe net? Pare țeapă.