avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Comerciant online refuză livrarea bunurilor
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Comerciant online refuză livrarea bunurilor

Am plătit un comerciant online pentru două bunuri pe data de 16.08.2022, banca mi-a transmis cum că banii au fost transferați cu succes în momentul efectuării tranzacției.
Imediat după am primit pe mail un mesaj cum că tranzacția a eșuat împreună cu un link spre o nouă plată, deci practic mă invită să plătesc de două ori bunurile.
În zilele de 16-17.08.2022 au urmat conversații între mine si comerciant, aceștia spun că banii nu le-au fost virați, deși banca confirmă contrariul. Le-am oferit extras de cont pentru dovada plății.
Cum îmi pot recupera banii sau bunurile plătite?
Ultima modificare: Joi, 18 August 2022
GabiTronciu, utilizator
Cel mai recent răspuns: GabiTronciu , utilizator 16:04, 19 August 2022
Ați mai cumpărat de la ei, site-ul e în regulă? Găsiți firma pe liste ale firmelor publicate pe net? Pare țeapă.
Este o firmă ce se ocupă de un festival mare in România, site-ul este în regulă. Firma ce se ocupa de tranzacțiile lor spune că a apărut o eroare la confirmarea plății, deși eu de două zile nu mai am banii în cont, lucru confirmat de bancă.

Emilika40 a scris:

Ați mai cumpărat de la ei, site-ul e în regulă? Găsiți firma pe liste ale firmelor publicate pe net? Pare țeapă.


Mi s-a intamplat si mie. Banii erau undeva in aer:)) am asteptat cateva zile, au reintrat in contul meu si am facut plata

GabiTronciu a scris:

Este o firmă ce se ocupă de un festival mare in România, site-ul este în regulă. Firma ce se ocupa de tranzacțiile lor spune că a apărut o eroare la confirmarea plății, deși eu de două zile nu mai am banii în cont, lucru confirmat de bancă.

Emilika40 a scris:

Ați mai cumpărat de la ei, site-ul e în regulă? Găsiți firma pe liste ale firmelor publicate pe net? Pare țeapă.



Daca ai primit mesajul ca a esuat
tranzacția, probabil comerciantul într-adevăr nu a primit banii. Tranzacțiile eșuate de obicei fac bounce înapoi daca nu sunt acceptate. Recomand sa aștepți câteva zile si sa verifici din nou in extrasul de cont online sau la bancă. Am avut tranzacții similare anulate din diferite erori si banii au ajuns înapoi în cont de fiecare dată. Maximum o sa fie undeva la 5 zile lucrătoare să revină suma înapoi în cont.


GabiTronciu a scris:

Am plătit un comerciant online pentru două bunuri pe data de 16.08.2022, banca mi-a transmis cum că banii au fost transferați cu succes în momentul efectuării tranzacției.
Imediat după am primit pe mail un mesaj cum că tranzacția a eșuat împreună cu un link spre o nouă plată, deci practic mă invită să plătesc de două ori bunurile.
În zilele de 16-17.08.2022 au urmat conversații între mine si comerciant, aceștia spun că banii nu le-au fost virați, deși banca confirmă contrariul. Le-am oferit extras de cont pentru dovada plății.
Cum îmi pot recupera banii sau bunurile plătite?


Am primit astăzi revert la bani, mulțumesc tuturor pt. raspunsuri.

soll86 a scris:

Daca ai primit mesajul ca a esuat
tranzacția, probabil comerciantul într-adevăr nu a primit banii. Tranzacțiile eșuate de obicei fac bounce înapoi daca nu sunt acceptate. Recomand sa aștepți câteva zile si sa verifici din nou in extrasul de cont online sau la bancă. Am avut tranzacții similare anulate din diferite erori si banii au ajuns înapoi în cont de fiecare dată. Maximum o sa fie undeva la 5 zile lucrătoare să revină suma înapoi în cont.


GabiTronciu a scris:

Am plătit un comerciant online pentru două bunuri pe data de 16.08.2022, banca mi-a transmis cum că banii au fost transferați cu succes în momentul efectuării tranzacției.
Imediat după am primit pe mail un mesaj cum că tranzacția a eșuat împreună cu un link spre o nouă plată, deci practic mă invită să plătesc de două ori bunurile.
În zilele de 16-17.08.2022 au urmat conversații între mine si comerciant, aceștia spun că banii nu le-au fost virați, deși banca confirmă contrariul. Le-am oferit extras de cont pentru dovada plății.
Cum îmi pot recupera banii sau bunurile plătite?




~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comanda online anulata. bani nereturnati de catre banca. chillzilla chillzilla Buna ziua, Am facut o comanda online de pe un site cu profil sportiv. Am achitat suma online cu cardul si am primit E-Mail de confirmare plata, inclusiv SMS ... (vezi toată discuția)
Pe cine pot trage la raspundere si in ce fel? - debitare cont de doua ori Aya Aya Buna seara, Descriu pe scurt telenovela mea in speranta ca ma veti ajuta cu sugestii. Am cumparat de la Magazin un produs electronic platind cu cardul.Prima ... (vezi toată discuția)
Achizitionare produs online...produs primit, dar banii sunt tot in contul meu andrej andrej Buna ziua in decursul unei zile de sambata (acum aproximativ 3 saptamani) am efectuat o comanda online, cu card bancar, la 2 dimineata. Plata s-a facut ... (vezi toată discuția)