ynocentta a scris:
1-Conform disp L nr 196/2018 reprezentantul legal al asociatie ide proprietari este presedintele de asociatie care este factor decizional
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta executionala
In cazul situatiilor care implica starea tehnica a partii comune de constructii si de instalatii din condominiu sesizarile se adresaza asociatiei de proprietari respectiv presedintelui de asociatie care detine autoritatea si competenta sa dispuna masuri in consecinta
2-Am o problemă cu proprietarul de la apartamentul de sub apartamentul meu
Daca defectiunea este la nivelul inferior apartamentului dv ce probleme aveti dv?
3-Conform disp L nr 196/2018 proprietarul este obligat sa asigure accesul reprezentantului asociatiei de proprietari pentru interventii la partea comuna de constructii si de instalatii
Atat timp cat defectiunea este la vecin ,cine va ameninta cu datul in judecata?
4-Sesizati oficial presedintele de asociatie despre problema,solicitati numar inregistrare sau semnatura de preluare sesizare
5-Daca nu puteti solutiona amiabil la nivelul imobilului de locuit in comun,sesizati oficial serviciul de sprijinire si indrumare asociatii de proprietari din primaria teritoriala
Succes !
Problema este că domnul proprietar de la apartamentul de sub apartamentul meu a efecuat unele renovări și a schimbat țeava de scurgere care leaga țeava principală care este de la etajul 7 până la parter și mai departe. În urma acestor renovări, cred că a făcut ceva ce a deranjat țeava de scurgere că deseori are unele umezeli pe tavan. Am încercat să remediez problema, doar că el refuză mereu ca să spargă acolo la țeava de scurgere ca să se schimbe pe motiv că este problema mea și nu a lui. Mai specific că domnul când a astupat acea zonă unde se află țeava, a pus ciment nou și etc, de nu se poate efectua nicio altă lucrare fără să se spargă acolo. Chiar dacă am chemat instalatori ca să remedieze probleme, ambi instalatori mi-au spus că trebuie sparg și la vecin ca să se schimbe că altfel nu se poate. Am anunțat și administratorul dar dânsul nu poate să facă ceva fiindcă acest proprietar de la apartament refuză să-l primească să constate situația. Totodată proprietarul de la acest apartament ma amenințat cu datul în judecată că eu refuz să remediez situația. Și ca să mă acopăr, am făcut plângere la administrator, asociația de proprietari ca să pot avea o hârtie la mână ca să mă acopăr în caz de judecată. Administratorul zice că nu pot face mai mult de atât că nici pe el nu-l primește să constate acolo situația. Aș dori să mă adresez totuși președinta de scară să pot avea o hârtie la mână cum că plângerea mea a fost luată în primire, cu semnătură și ștampilă să fiu acoperit. Din câte văd, nici administratorul nu pare să coopereze când am zis că vreau o hârtie prin care plângerea mea a fost luată în considerare.