avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 975 soluții astăzi
Forum Activitate Ioana Voicu

Activitate Ioana Voicu

Buna ziua Doamna Turcoman,
Deoarece am văzut postarea dumneavoastră, identică cu cea postata și pe alte platforme, în calitate de reprezentanta a companiei ApartInvest, aș dori sa va ajut cu clarificarea situației și aici.
În primul rând dorim sa va mulțumim pentru colaborarea cu noi. Desi mențiunile dumneavoastră sunt parțial adevărate, așa cum vi sa comunicat atât pe email cât și la ultimul apel telefonic ( pe 24.08- la ora 16:15), singura rezervare de la airbnb din luna iunie pentru care nu ati încasat contravaloarea rezervării, este în atenția noastră și în strânsă legătură cu echipa de suport airbnb, monitorizam remedierea situației.
Pentru lunile iulie și august 2022, așa cum puteți vedea și în contul dumneavoastră din sistemul nostru, este o singura rezervare mai mare de 30 zile, făcută prin booking iar conform politicii de plata booking, veți încasa contravaloarea celor doua luni, cel mai probabil pana pe 10 septembrie.
Desi colaborarea cu noi este de mai bine de 2 ani, pana în prezent nu ati înregistrarea nici o situație neplăcută, atât în privința apartamentului cât și în privința încasărilor.
Va reamintim ca ApartInvest nu furnizează clienți și nici nu procesează plăti. ApartInvest oferă exclusiv servicii complete de administrare, cu plata încasărilor în contul dumneavostra bancar în mod direct de la platformele de Rezervei sau aganetiile partenere.
De asemenea, este important sa rețineți ca ApartInvest, în calitate de administrator și agenție, are politici și conexiuni diferite cu platformele de rezervări precum airbnb și booking, fata de o persoana privata cu un cont individual.

Pentru eventuale alte întrebări, va stam cu drag la dispoziție :)