avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 424 soluții astăzi
Forum Activitate Pann

Activitate Pann

Procedura privind nerespectarea garantiei comerciale catre cumparator pers juridica.
Cu respect,va rog sa mi raspundeti si mie ,cum pot proceda legal pentru nerespectarea garantiei unor utilaje de catre vanzator ,un PFA fiind cumparatorul? Va rog frumos,astept raspunsuri/sfaturi. Multumesc.
Buna dimineata.Expun urmatoarea situatie: Am un PFA si am achizitionat la inceputul verii acestui an un sistem de irigat cerealele pe camp.Aceste utilaje au fost achizitionate de la o firma renumita ,ce a importat aceste produse. La livrarea si punerea in functiune a acestui utilaj/motopompa irigat,mi a fost oferita de catre firma vanzatoare garantie pt 12 luni,prin service-urile acesteia,dar mi a fost inmanata o garantie oferita de producator vanzatorului importator,insa fara o traducere in limba romana.
La efectuarea reviziei utilajului cf cartii tehnice,s au prezentat echipa tehnica a vanzatorului ,si dupa efectuarea schimbului de ulei ,filtru mi au lasat pe langa pv de revizie si factura destul de consistenta, fiind facturat totul ,inclusiv deplasarea echipei tehnice,care insuma jumate din factura.
De precizat ca factura inmanata era datata cu o saptamana anterior reviziei si deplasarii propriu zise.
Am tot solicitat vanzatorului utilajului informatii si lamuriri privind garantia produsului si ce beneficii am eu ca si cumparator in aceasta perioada de garantie,ce imi ofera prin aceasta garantie,sa ma informeze ce cuprinde acea garantie netradusa, insa nu am primit niciun fel de lamurire sau explicatie privind aceasta garantie.
La urmatoarea revizie ,nu au mai venit sa faca schimbul de ulei, si doar mi au lasat uleiul la sediul firmei, ulterior fiindu mi transmis prin whatsapps instiintarea ca trebuie sa platesc factura anterioara de la prima revizie si uleiul care mi l au lasat pt revizia ulterioara,fiindu mi oferita o reducere,neplata deplasarii si manoperei,desi pt a diua revizie nu s a prezentat nimeni.
Am solicitat vanzatorului inca din luna august interventia ,intrucat capacul tamburului de irigat este fisurat ,si nimeni nici pana la aceasta data nu s a prezentat,fiind permanent somat sa platesc factura primei revizii si implicit uleiul pt al doilea schimb.
Repet,ca in tot acest timp am comunicat prin email,solicitatand informatii privind aceasta garantie agentului de vanzari al societatii respective,acesta m a indrumat sa ma adresez reprezentantului service-ului firmei vanzatoare, am solicitat informatii directorului de vanzari al firmei,insa nici pana la aceasta data nu am primit rasounsuri si lamuriri in ce consta aceasta garantie de 12 luni oferita,dat fiind ca totul mi se factureaza si refuza sa se mai prezinte la solicitare impunandu mi sa platesc factura de la prima revizie.
Am fost de acord sa platesc facturile,doar daca imi indica unde anume in garantie sant prevazute toate acestea,ca eu in timpul garantiei trebuie sa platesc absolut tot inclusiv deplasarea acestora,insa fara rezultat.
Ca atare,va rog sa ma indrumati/sfatuiti cum pot proceda in aceasta situatie cu garantia si care ar fi rezolvarea problemei mele? Multumesc frumos.