avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 937 soluții astăzi
Forum Activitate Catalin Moraru

Activitate Catalin Moraru

Bună ziua.
Am o situația mai delicată cu doi operatori de telefonie mobila: Orange și Vodafone. Vă detaliez puțin situația:
În urmă cu aproximativ 3 luni am solicitat o ofertă de portare în Vodafone, eu fiind abonat Orange în acel moment. Am primit o ofertă destul de ok de la Vodafone, motiv pentru care am acceptat-o. Ulterior, am fost contactat de catre departamentul de retentie Orange în vederea unei contraoferte, cu care am fost de acord. Cei de la Orange mi-au impus o singură condiție, și anume să anulez cererea de portare, fapt pe care l-am facut în scris, pe e-mail în termenul de 14 zile prevăzut în contractul Vodafone. Am trimis mai multe e-mail-uri de reminder catre adresele mentionate în contract și către angajatul Vodafone care s-a ocupat de portarea propriu-zisă, însă fără nici un răspuns din partea lor. Am încercat, de asemenea, să îi contactez telefonic, însă nu am reușit să diacut cu nimeni, le-am scris și pe retelele de socializare unde am primit un raspuns vag…”solicitarea dumneavoastra a fost transmisă mai departe” …
După câteva zile am constatat faotul că portarea s-a efectuat cu succes. De atunci tot incerc să iau legătura cu Vodafone pentru a le explica situatia si pentru a găsi o rezolvare.
În urma acestei portari, pe care eu nu am dorit sa o finalizez, am ramas cu o datorie catre Orange în valoare de aproximativ 3400 lei ce reprezintă daune conform contract și o parte din ratele pe care le mai aveam pe factură ( mentionez faptul că mi-am asumat aceste rate în momentul în care am solicitat oferta de portare).
Într-un final, am reusit să discut cu cineva de la Vodafone le-am trimis toate dovezile necesare în vederea solutionarii situatiai.
Întrebarea mea este daca pot rezolva ceva din punct de vedere legal cu cei de la Orange, avand în vedere că portarea s-a facut fara voința mea.