In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata prin booking pentru 3 nopti intr-un apartament in Bucuresti.
Ajunsi in Bucuresti am apelat gazda in vederea cazarii, dupa 3 apeluri fara raspuns am reusit sa luam legatura cu proprietara, o doamna ce nu vorbea foarte bine limba romana ce ne-a transmis sa-i trimitem un mesaj pe whatsapp (aplicatie prin intermediul careia am discutat si prin apel audio) cu numarul de confirmare. Dupa 20 de minute de asteptare primim un apel prin care ne spune ca apartamentul este inundat si ca nu ne poate primi, fie anuleaza gratuit, fie acceptam o alta cazareze. In conditiile in care am calatorit, eu, sotul si un bebelus de 3 luni, am acceptat cazarea. Dupa o ora de cautari a unui loc de parcare ne intalnim cu un domn ce ne duce la cealalta alternativa de cazare. Ajungi acolo, in ciuda conditiilor, am acceptat sa ramanem pentru o noapte, insa am rezistat 10 minure, mirosul, mizeria, si animalutele ne-au determinat sa ne cautam un hotel. Am luat legatura cu doamna respectiva care ne-a asigurat ca anuleaza si ca vom primi integral suma de bani.
Am asteptat pana luni, 13.09.2022, timp in care i-am lasat 2 mesaje in care o rugam sa anuleze cazare, fapt ce nu s-a intamplat.
In ziua de luni am luat legatura cu cei de la booking. Initial ne-am asigurat ca vom primi banii inapoi plus diferenta de pret platatita pe camera de holet, insa dupa ce vor lua legatura cu proprietatea.
Din pacate, proprietara nu a acceptat rambursarea invocand faptul ca noi suntem cei care nu au acceptat cazare.
Urmeaza o lupta asidua pentru recuperarea banilor, timp in care am descoperit, dupa citirea experientelor altora, ca aceasta este modalitatea prin carea opereaza doamna, inseala oamenii. Cei de la serviciu clienti, din spusele lor, nu ne pot ajuta nici macar prin excluderea proprietatii de pe booking.
As dori sa stiu daca as avea castig de cauza la ANPC sau ce as putea face pentru a imi recupera banii.