avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata prin booking ...

In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata prin booking pentru 3 nopti intr-un apartament in Bucuresti.
Ajunsi in Bucuresti am apelat gazda in vederea cazarii, dupa 3 apeluri fara raspuns am reusit sa luam legatura cu proprietara, o doamna ce nu vorbea foarte bine limba romana ce ne-a transmis sa-i trimitem un mesaj pe whatsapp (aplicatie prin intermediul careia am discutat si prin apel audio) cu numarul de confirmare. Dupa 20 de minute de asteptare primim un apel prin care ne spune ca apartamentul este inundat si ca nu ne poate primi, fie anuleaza gratuit, fie acceptam o alta cazareze. In conditiile in care am calatorit, eu, sotul si un bebelus de 3 luni, am acceptat cazarea. Dupa o ora de cautari a unui loc de parcare ne intalnim cu un domn ce ne duce la cealalta alternativa de cazare. Ajungi acolo, in ciuda conditiilor, am acceptat sa ramanem pentru o noapte, insa am rezistat 10 minure, mirosul, mizeria, si animalutele ne-au determinat sa ne cautam un hotel. Am luat legatura cu doamna respectiva care ne-a asigurat ca anuleaza si ca vom primi integral suma de bani.
Am asteptat pana luni, 13.09.2022, timp in care i-am lasat 2 mesaje in care o rugam sa anuleze cazare, fapt ce nu s-a intamplat.
In ziua de luni am luat legatura cu cei de la booking. Initial ne-am asigurat ca vom primi banii inapoi plus diferenta de pret platatita pe camera de holet, insa dupa ce vor lua legatura cu proprietatea.
Din pacate, proprietara nu a acceptat rambursarea invocand faptul ca noi suntem cei care nu au acceptat cazare.
Urmeaza o lupta asidua pentru recuperarea banilor, timp in care am descoperit, dupa citirea experientelor altora, ca aceasta este modalitatea prin carea opereaza doamna, inseala oamenii. Cei de la serviciu clienti, din spusele lor, nu ne pot ajuta nici macar prin excluderea proprietatii de pe booking.
As dori sa stiu daca as avea castig de cauza la ANPC sau ce as putea face pentru a imi recupera banii.

Alte discuții în legătură

Am facut o rezervare pe booking.com pt o cazare tip apartament ... ionut_mhl ionut_mhl Am facut o rezervare pe Booking.com pt o cazare tip apartament in Italia. Booking mi-a facut legatura cu proprietarul care mi-a dat un cont in care am ... (vezi toată discuția)
Rezervare booking anulată de proprietar anadumitru1 anadumitru1 Buna ziua, In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018. Am achitat avansul pentru o noapte ... (vezi toată discuția)
Rezervare hotel romania fara camere disponibile. thrares thrares Buna ziua. Am facut o rezervare pe booking la un hotel din Romania. Dupa cateva ore am fost contactat de proprietarul hotelului sa imi spuna sa anulez ... (vezi toată discuția)