Am facut o rezervare pe Booking.com pt o cazare tip apartament in Italia.
Booking mi-a facut legatura cu proprietarul care mi-a dat un cont in care am platit inainte contravaloarea integrala rezervarii.
Ajuns la adresa specificata, in Italia, in prima zi de sejur, nu am regasit cazarea de pe site. Am contactat booking care mi-a raspuns intr-un email ca respectivul proprietar a terminat contractul cu Booking cu cateva zile inainte de inceputul sejurului nostru.
Noi nu am fost anuntati de Booking cand acest lucru s-a intamplat, afland practic la fata locului.
Ajuns acolo am fost nevoit sa platesc alta cazare pt a putea efectua sejurul, cazare rezervata si platita tot prin intermediul booking.
Sunt indreptatit sa primesc inapoi banii pe acesta a doua cazare ? Evident ca pentru aceasta costul a fost mult peste costul initial.
sunteți îndreptățit primiți banii plătiți inițial, de la gazda si de la booking (comisionul). booking nu e o agenție de turism, ci un site de rezervări. daca vreți daune trebuie sa va judecați