avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... recuperare bani de la Booking.com
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

recuperare bani de la Booking.com

Buna ziua,

As avea nevoie de sfatul dvs. in legatura cu urmatoarea problema: in luna august am calatorit in Macedonia si am rezervat o cazare pentru 3 nopti prin site ul Booking.com in valoare de 650EUR care ne-au fost blocati imediat pe card.
Ajungand acolo, am constatat ca acea cazare era departe de ce se prezenta pe site ( igrasie, parchet scos, etc) si am refuzat sa ramanem acolo anuland imediat rezervarea pe site si informandu-i pe cei de la Servicii Clienti de aceasta situatie.

Proprietarul a fost contactat de site si a refuzat categoric sa restituie suma,iar cei de la Booking sunt dispusi sa ne returneze doar 90EUR din 650, lucru pe care l-am refuzat in 2 randuri.

Intrebare: merita sa discut cu un avocat? Credeti ca se poate face ceva pentru recuperarea sume tinand cont ca ,practic,vorbim de o inselaciune realizata prin acest site?

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Razwy , utilizator 23:12, 5 Septembrie 2017
Buna ziua,
Din ce stiu, booking este un site de rezervari si nu o agentie de turism, iar banii se duc la proprietarul hotelului, minus comisionul (care e probabil de 90 EUR) pe care il retine site-ul. In plus, daca imi amintesc bine, booking e o firma olandeza. Cititi mai intai termenii si conditiile generale ale site-ului, la care ati aderat implicit facand rezervarea
~ Conținut șters la cerere ~
Va multumesc pentru raspunsuri!

Din fericire, am facut cateva poze cu camerele oferite la cazare care, bineinteles ca nu au nicio legatura cu ce ce se prezinta pe site. Este singura dovada pe care o am impreuna cu mailurile si conversatiile cu Booking si faptul ca i-am anuntat imediat ca nu voi ramane acolo,platind practic un serviciu pe care nu l-am folosit si nu din vina mea...

I-am rugat in repetate randuri sa ia legatura cu banca si sa nu elibereze banii care erau blocati in cont,dar mi-a zis ca nu este posibil si ca banii vor ajunge la proprietar si ca el trebuie sa ii returneze daca doreste...

Imi este clar acum: indiferent ce cazare rezervati prin booking.com, nu platiti niciodata inainte! intotdeauna folositi un card gol pentru rezervare!Se pare ca daca eu pun maine pe site-ul lor o cazare de lux, cu conditii premium si incasez banii,chiar daca ii voi duce pe turisti intr-o debara, Booking.com nu are ce sa-mi faca...doar or sa ma roage sa returnez banii...

Inca o data, va multumesc mult pentru sfaturi!
Ultima modificare: Marți, 5 Septembrie 2017
Razwy, utilizator
~ Conținut șters la cerere ~
Va multumesc tare mult! O sa-i contactez!

Numai bine!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am facut o rezervare pe booking.com pt o cazare tip apartament ... ionut_mhl ionut_mhl Am facut o rezervare pe Booking.com pt o cazare tip apartament in Italia. Booking mi-a facut legatura cu proprietarul care mi-a dat un cont in care am ... (vezi toată discuția)
Rezervare booking anulată de proprietar anadumitru1 anadumitru1 Buna ziua, In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018. Am achitat avansul pentru o noapte ... (vezi toată discuția)
Consecintele anularii unei rezervari iulianbbb iulianbbb Am facut o rezervare pe booking.ro si la nici un minut am anulat-o iar apoi am vazut ca am de platit nu mai putin de 130 euro, mentionez ca am facut rezervarea ... (vezi toată discuția)