As avea nevoie de sfatul dvs. in legatura cu urmatoarea problema: in luna august am calatorit in Macedonia si am rezervat o cazare pentru 3 nopti prin site ul Booking.com in valoare de 650EUR care ne-au fost blocati imediat pe card.
Ajungand acolo, am constatat ca acea cazare era departe de ce se prezenta pe site ( igrasie, parchet scos, etc) si am refuzat sa ramanem acolo anuland imediat rezervarea pe site si informandu-i pe cei de la Servicii Clienti de aceasta situatie.
Proprietarul a fost contactat de site si a refuzat categoric sa restituie suma,iar cei de la Booking sunt dispusi sa ne returneze doar 90EUR din 650, lucru pe care l-am refuzat in 2 randuri.
Intrebare: merita sa discut cu un avocat? Credeti ca se poate face ceva pentru recuperarea sume tinand cont ca ,practic,vorbim de o inselaciune realizata prin acest site?
Buna ziua,
Din ce stiu, booking este un site de rezervari si nu o agentie de turism, iar banii se duc la proprietarul hotelului, minus comisionul (care e probabil de 90 EUR) pe care il retine site-ul. In plus, daca imi amintesc bine, booking e o firma olandeza. Cititi mai intai termenii si conditiile generale ale site-ului, la care ati aderat implicit facand rezervarea
Din fericire, am facut cateva poze cu camerele oferite la cazare care, bineinteles ca nu au nicio legatura cu ce ce se prezinta pe site. Este singura dovada pe care o am impreuna cu mailurile si conversatiile cu Booking si faptul ca i-am anuntat imediat ca nu voi ramane acolo,platind practic un serviciu pe care nu l-am folosit si nu din vina mea...
I-am rugat in repetate randuri sa ia legatura cu banca si sa nu elibereze banii care erau blocati in cont,dar mi-a zis ca nu este posibil si ca banii vor ajunge la proprietar si ca el trebuie sa ii returneze daca doreste...
Imi este clar acum: indiferent ce cazare rezervati prin booking.com, nu platiti niciodata inainte! intotdeauna folositi un card gol pentru rezervare!Se pare ca daca eu pun maine pe site-ul lor o cazare de lux, cu conditii premium si incasez banii,chiar daca ii voi duce pe turisti intr-o debara, Booking.com nu are ce sa-mi faca...doar or sa ma roage sa returnez banii...