Am facut o rezervare pe booking.ro si la nici un minut am anulat-o iar apoi am vazut ca am de platit nu mai putin de 130 euro, mentionez ca am facut rezervarea cu cardul, dar in momentul de fata nu am nici un leu, ce se poate intampla in aceasta situatie? se poate sa imi puna oprire pe cont sau alt ceva? am mai citit ca daca nu am bani pe card si nu au de unde lua acei 130 euro ma pot da in judecata, rezervarea e in bulgaria la Cacao House, stie cineva ceva despre aseasta situatie ce e de facut, am sunat si la booking dar a trebuit sa astept 30 min si tot nu am laut legatura cu nimeni la hotel daca sunt e greu cu engleza...
Pai , nu ati ctit ce scria la coloana "conditii" : Nerambursabil sau Anulare gratuita. Inseamna ca a fost nerambursabila(astea au un pret foarte mic) si s-a procedat corect. Sunteti bun de plata.
Banuiesc ca ati facut rezervare pe booking.com pentru ca booking.ro este o agentie de turism din Romania.
Am gasit hotelul cu pricina, printre ofertele lor de camere au una care spune ca in caz de anulare sau neprezentare, veti fi taxat cu 30% din pretul total al rezervarii.
Daca este booking.com vi s-a cerut cardul deoarece datele dumneavoastra de contact precum si detaliile cardului vor fi trimise catre hotelul cu pricina iar hotelul va pre-autoriza cardul. Adica va incepe procesul de "tragere" al banilor de pe card dar nu il va finaliza. In cazul in care raspunsul de la banca este negativ, ceva gen "fonduri insuficiente", va vor contacta pentru efectuarea platii cu alt card.
Ati spus ca ati anulat rezervarea dar tot aveti de plata, cel mai probabil acesta este motivul, ati ales oferta aceea cu 30% si nu ati citit foarte atent conditiile. Reintrati in contul dvs de pe site si vedeti ce detalii sunt acolo.
Hotelul nu va poate da in judecata si nici booking. E prea costisitor pentru ei. In schimb, cardul este compromis pentru ca au datele dvs de contact, numarul, CVC-ul si data expirarii. Vor mai incerca sa traga bani de pe card iar atunci cand ii veti avea pe card vor pune HOLD pe suma aceea de 130 de euro si ii vor scoate. In cazul asta ati avea o singura solutie. :)
Reveniti cu mai multe detalii despre rezervare si numele site-ului.
Direct la hotel nu veti avea nicio sansa de reusita, va vor pune sa anulati rezervarea prin intermediul booking. Ei au de plata un comision pentru fiecare rezervare.