avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Anulare abuziva rezervare hotel
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Anulare abuziva rezervare hotel

Ma aflu in urmatoarea situatie:
In luna iunie am facut o rezervare pentru un hotel din Grecia prin intermediul site-ului Booking.com, site de intermedieri hoteliere.
Am primit o confirmare privind rezervarea, din partea hotelului, tot prin intermediul acestui site, urmand ca plata sa o fac la fata locului. In momentul rezervarii mi s-a cerut si un card de credit valid, care a fost inregistrat.
Cu hotelul rezervat, am cumparat doua bilete de avion dus-intors, corespunzatoare sejurului.
Cu o zi inainte de plecare, am verificat pe site-ul Booking.com rezervarea, iar aceasta figura ca anulata. Nu am primit nici un e-mail, nici din partea hotelului, nici din partea site-ului, si nici o notificare pe contul meu, pe scurt nu am fost notificat in nici un fel in legatura cu aceasta situatie.
Am sunat la serviciul clienti al site-ului respectiv, iar acestia mi-au comunicat faptul ca e posibil ca anularea sa fi fost facuta de hotel pentru card de debit invalid, desi cardul meu a fost acceptat si validat cand am facut rezervarea.
Concret, sunt in situatia de a pierde biletele de avion, neavand nici o rezervare valida.
Termenii si conditiile de pe site-ul Booking.com exonereaza aceasta companie de orice responsabilitate, fiind doar un intermediar. Consider ca lipsa oricarei notificari privind situatia creata este abuziva si mi-a adus prejudicii directe.

Exista vreo modalitate realista de a-mi recupera valoarea pierderii biletelor de la hotel, prin atacul in justitie?

Multumiri anticipate.
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 11:12, 3 August 2014
Parerea mea este sa adunati toate probele (emailuri, etc) si sa incepeti cu o notificare trimisa cu avocat la Booking.com Romania, Euro Tower Building 11 Dinu Vintila Street District 2, Bucureşti. Daca nu ajungeti la un acord (sau explicatii) care sa va multumeasca, introduceti actiune in instanta romaneasca, in solidar impotriva lui Booking si hotelului din Grecia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezervare online anulata de catre booking.com cristifp cristifp Buna ziua! Am facut o rezervare online pe booking.com pentru un sejur de 5 zile la Roma, la o oferta last-minutes. Azi am primit de la site o informare ca ... (vezi toată discuția)
Consecintele anularii unei rezervari iulianbbb iulianbbb Am facut o rezervare pe booking.ro si la nici un minut am anulat-o iar apoi am vazut ca am de platit nu mai putin de 130 euro, mentionez ca am facut rezervarea ... (vezi toată discuția)
Am facut o rezervare pe booking.com pt o cazare tip apartament ... ionut_mhl ionut_mhl Am facut o rezervare pe Booking.com pt o cazare tip apartament in Italia. Booking mi-a facut legatura cu proprietarul care mi-a dat un cont in care am ... (vezi toată discuția)