Ma aflu in urmatoarea situatie:
In luna iunie am facut o rezervare pentru un hotel din Grecia prin intermediul site-ului Booking.com, site de intermedieri hoteliere.
Am primit o confirmare privind rezervarea, din partea hotelului, tot prin intermediul acestui site, urmand ca plata sa o fac la fata locului. In momentul rezervarii mi s-a cerut si un card de credit valid, care a fost inregistrat.
Cu hotelul rezervat, am cumparat doua bilete de avion dus-intors, corespunzatoare sejurului.
Cu o zi inainte de plecare, am verificat pe site-ul Booking.com rezervarea, iar aceasta figura ca anulata. Nu am primit nici un e-mail, nici din partea hotelului, nici din partea site-ului, si nici o notificare pe contul meu, pe scurt nu am fost notificat in nici un fel in legatura cu aceasta situatie.
Am sunat la serviciul clienti al site-ului respectiv, iar acestia mi-au comunicat faptul ca e posibil ca anularea sa fi fost facuta de hotel pentru card de debit invalid, desi cardul meu a fost acceptat si validat cand am facut rezervarea.
Concret, sunt in situatia de a pierde biletele de avion, neavand nici o rezervare valida.
Termenii si conditiile de pe site-ul Booking.com exonereaza aceasta companie de orice responsabilitate, fiind doar un intermediar. Consider ca lipsa oricarei notificari privind situatia creata este abuziva si mi-a adus prejudicii directe.
Exista vreo modalitate realista de a-mi recupera valoarea pierderii biletelor de la hotel, prin atacul in justitie?
Parerea mea este sa adunati toate probele (emailuri, etc) si sa incepeti cu o notificare trimisa cu avocat la Booking.com Romania, Euro Tower Building 11 Dinu Vintila Street District 2, Bucureşti. Daca nu ajungeti la un acord (sau explicatii) care sa va multumeasca, introduceti actiune in instanta romaneasca, in solidar impotriva lui Booking si hotelului din Grecia.