Am facut o rezervare online pe booking.com pentru un sejur de 5 zile la Roma, la o oferta last-minutes. Azi am primit de la site o informare ca nu poate sa imi onoreze rezervarea la acel pret, propunandu-mi un pret de 10 ori mai mare.
In caz de ne acceptare a noului pret imi anuleaza rezervarea.
Ce fac in acest moment?
Eu deja mi-am luat bilet de avion si am platit si asigurari si mi-am inchiriat si masina acolo pentru acea perioada?
Cum pot sa imi recuperez prejudiciul?
Cititi cu atentie conditiile de efectuare a rezervarilor. Mai mult ca sigur nu booking.com e cel care a cerut majorarea tarifului ci hotelul respectiv. E posibil sa existe o clauza de neasumare a raspunderii din partea booking.com. Cautati, tot in regim "last minute" o cazare in alta parte. Nu cred ca v-ar conveni sa va judecati acum cu un hotel din Roma pe un bilet de avion.
De obicei comerciantii sunt cel mai bine pedepsiti de clienti prin renuntarea la serviciile acestora. Cautati cu alt site o alta oferta. Aveti grija sa ii anuntati de acest lucru :D.
Pana sa incercati sa va recuperati prejudiciul va recomand sa cititi termenii si conditiile de utilizare ale site-ului. Poate si-au rezervat dreptul de a anula rezervari neachitate inca. Cel mai probabil un eventul litigiu se va desfasura in alt stat decat Romania.
O alta solutie ar fi sa scrieti direct hotelului si sa cereti lamuriri suplimentare. Au facut ei asa ceva sau e vorba de vreo eroare de la site-ul de rezervari? Poate aveti vreo surpriza si rezolvati direct cu hotelul.