avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Rezervare booking anulată de proprietar
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Rezervare booking anulată de proprietar

Buna ziua,
In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018.
Am achitat avansul pentru o noapte de cazare, in data de 27.04, proprietarul mi-a trimis mesaj de confimare ca a primit banii.
In data de 31.05 am sunat proprietarul pentru a intreba la ce ora ne intalnim pentru a primi cheia apartamentulului. Mi-a comunicat ca nu stie exact si ma suna intr-o ora.
La ora 23.00 mi-a trimis un mesaj pe whatsapp prin care imi spune ca rezervarea a fost anulata si mi-a returnat banii in cont. Ulterior mi-a trimis un mail in care imi spune ca politica booking permite anularea rezervarii daca banii sunt returnati desi eu am primit mail de la booking prin care mi se comunica anularea rezervarii pe motiv ca nu am depus avansul.
Va rog sa imi spuneti parerea Dumneavoastra in aceasta speta.
Multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Puteti raporta acest incident celor de la aplicatia Booking atasand dovada faptului ca desi s-a achitat avansul proprietarul a anulat nejustificat rezervarea pe motiv de neplata, ptr ca pe viitor acel utilizator sa nu mai poata posta anunturi ptr cazare.

In general cei care prefera sa faca rezervari cu ajutorul unor aplicatii in spatiul virtual isi asuma din start un risc. De preferat chiat si atunci cand preferati sa utilizati aplicatia booking incercati sa aplicati doar ptr cazare autorizata in unitati de cazare hoteliera si nu la particulari chiar si tip vila.
Ultima modificare: Vineri, 1 Iunie 2018
ContSters82289, utilizator
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va multumesc pentru raspuns!

Desi am utilizat de foarte multe ori aceasta aplicatie online nu ma gandeam ca se poate intampla asa ceva. Am scris acest mesaj aici in speranta ca vor citi si alti oameni care utilizeaza Booking.com, desi daca ai platit in avans nu te mai gandesti ca iti poate anula rezervarea fara un motiv real, cu cateva ore inainte sa te cazezi.
o intrebare: si eu folosesc booking, dar avansurile/ platile le fac direct pe site. dvs ati platit separat, in contul gazdei? multumesc
Plata am facut-o direct in contul proprietarului. Dupa ce am efectuat rezervarea am primit un mail prin intermediul Booking prin care mi se cerea sa depun in cont banii pentru prima noapte de cazare

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani de la booking.com Razwy Razwy Buna ziua, As avea nevoie de sfatul dvs. in legatura cu urmatoarea problema: in luna august am calatorit in Macedonia si am rezervat o cazare pentru 3 nopti ... (vezi toată discuția)
Am facut o rezervare pe booking.com pt o cazare tip apartament ... ionut_mhl ionut_mhl Am facut o rezervare pe Booking.com pt o cazare tip apartament in Italia. Booking mi-a facut legatura cu proprietarul care mi-a dat un cont in care am ... (vezi toată discuția)
Marire tarif cazare dupa plata avansului vlsound vlsound Buna ziua, Am rezervat azi telefonic o cazare la o pensiune. Am primit pe email factura proforma pt avans cu 50% din tariful agreat. In email e precizat ca ... (vezi toată discuția)