Am rezervat azi telefonic o cazare la o pensiune. Am primit pe email factura proforma pt avans cu 50% din tariful agreat. In email e precizat ca trebuie sa platesc avans 50% conform facturii proforme atasate.
Am achitat avansul si am trimis confirmarea, totul ok.
In seara asta am primit mail cum ca dintr-o eroare a aplicatiei au generat un tarif gresit si tariful defapt e dublu.
Si sa confirm daca mai vreau rezervarea trebuie sa platesc tariful nou, altfel imi anuleaza proforma si imi restituie avansul.
In momentul rezervarii aveam posibilitatea sa rezerv aceleasi camere prin Booking.com cu o diferenta infima de bani. Din buna credinta am zis sa rezerv direct cu pensiunea pt ca stiu cat de mult platesc comisioane.
Se pare ca m-am inselat.
As vrea sa pastrez cazarea.
Pot sa-i amenint cu vreo procedura legala sau nu am niciun drept in acest caz ?
Multumesc
Poate un hotel sa mareasca tariful agreat initial dupa plata avansului ?
Avans cazare
Jokers22
Buna ziua!Am si eu o nelamurire, am sunat la o vila pentru la vara, o perioada de 5 nopti. Doamna respectiva mi a cerut avans pe un iban al firmei, pentru ... (vezi toată discuția)