Buna ziua. Am facut o rezervare pe booking la un hotel din Romania. Dupa cateva ore am fost contactat de proprietarul hotelului sa imi spuna sa anulez rezervarea de pe booking (sa nu mai comisioneze si booking-ul) si sa imi scoata el o factura proforma pentru o camera la hotelul pentru care am facut rezervarea. Toate bune, am platit avansul de 50%, am fost sunat cu o zi inainte de rezervare sa confirm sosirea mea, totul ok pana aici.
Cand am ajuns in ziua rezervarii la hotel, receptionerul mi-a spus ca nu mai sunt camere libere in hotelul in care rezervasem. A luat legatura cu proprietarul si a spus sa imi dea o camera intr-o vila de langa acest hotel. Conditiile nu erau nici pe departe ca cele din hotelul in care eu am facut rezervarea. Am spus ca eu nu accept asta si ca imi vreau banii pe avans inapoi, proprietarul insa refuzand acest lucru.
Pe factura proforma scrie clar hotelul si ce tip de camera am rezervat, iar ca dovezi am conversatiile de pe WhatsApp in care el ma anunta in ziua in care eu am ajuns acolo de aceste schimbari.
Cum pot proceda de aici?
Buna seara. Multumesc pentru raspuns. Concluzia a fost ca eu nu am acceptat camera pe care proprietarul mi-a oferit-o in vila respectiva si apoi eu mi-am gasit cazare in alta parte. Am vorbit cu el si i-am spus sa imi restituie avansul intrucat nu a putut sa imi ofere serviciile pentru care eu am platit acel avans. Din pacate nu am putut sa ma inteleg cu el amiabil si acum eram curios ce pot face in privinta asta (din punct de vedere legal) pentru a-mi recupera acel avans.
Reclamatie la ANPC?