Buna seara
As vrea sa stiu in ce conditii pot recupera integral sau partial contravaloarea unei cazari hoteliere achitate integral in avans (intre doua persoane juridice), cazare care nu a mai avut loc.
La finalul lunii iulie am facut o solicitare telefonica si am platit in baza unei facturi proforma 12 zile de cazare (cca 1000 EUR in total).
In momentul cazarii, cand am ajuns la locatie, tot in iulie, am renuntat la cazare deoarece camerele alocate erau la etajul 3, hotelul nu avea ascensor, iar una din persoane era in imposibilitate de a urca treptele. Mentionez ca la momentul rezervarii telefonice am intrebat cate trepte sunt pana la plaja, specificand ca suntem cu o persoana care nu poate urca multe trepte, nefiind atentionati de lipsa ascensorului.
Nemaifiind alte camere disponibile, am plecat la un alt hotel, anuntand prin email si telefonic conducerea hotelului sa puna camerele la vanzare, urmand sa discutam ulterior despre modul de recuperare sau de compensare.
Deoarece pana in prezent nu am reusit sa gasim o perioada disponibila pentru o alta cazare, si tinand cont ca, conversatia cu hotelul decurge foarte anevoios, as vrea sa cer restituirea sumei platite, integral sau partial.
Mentionez ca nu exista un contract incheiat sau vreo mentiune scrisa referitoare la conditiile rezervarii, la modalitatea de restituire sau vreo mentiune ca suma nu este rambursabila absolut deloc. In plus, nici pana in prezent nu am primit factura fiscala, desi am solicitat acest lucru prin email.
Neavand experienta similara, si tinand cont ca este un raport intre doua persoane juridice - deci se exclude o plangere la ANPC, as dori un sfat referitor la modalitatea de a cere rambursarea sumei platite in avans, daca sa fie printr-o notificare scrisa (eventual prin avocat) sau ce alte sugestii aveti tinand cont de cele de mai sus, inclusiv ce sanse ar avea acest demers.
Multumesc
Cel mai recent răspuns:
Livius Laslau , Consilier juridic
22:30, 7 Septembrie 2021