avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Activitate Test2022

Activitate Test2022

Multumesc pt raspuns.
Contractul (contractele) au fost primite pe e-mail, semnate si trimise tot pe e-mail. Am aproximativ 3 contracte diferite, pentru că la fiecare apel/mail/telefon ajungeam la alt consultant care trimitea cate un set de documente. Am peste 10 numere de inregistrare si chiar nu stiu care dintre acele contracte a fi mers mai departe. Enel a redus sediile/reprezentantele foarte mult, ar trebui să ajung in alt județ, sa fac 4 ore pe drum fără să am certitudinea că rezolv sau că nu mai trebuie cine stie ce hârtiuță.
Am să fac și acel drum dar este penibil ce se întâmplă.
Multumesc!
Bună ziua. Am o casă la țară cumpărată fără contor electric (a fost racordată la curent în trecut dar la momentul cumparării acesta lipsea - ridicat de către distribuitor).
Dupa 6 luni de demersuri online, reușesc să primesc contorul dar de atunci au trecut peste 3 ani de zile și n-am primit nicio factură.
Onor Enel - și atunci și acum spune că nu există contract pe respectiva adresă și nici pe numele meu! Eu știu că s-au redus centrele și personalul, dar totuși, facturarea și managementul ar trebui să funcționeze!
Am crezut că nu este posibil ca o firmă în mileniul 3 să furnizeze un serviciu dar să nu-l factureze! M-am înșelat! Se poate! A trecut și pandemia și lucrurile tot nu funcționează!
N-am o problemă să plătesc ce-am consumat dar lipsa lor de profesionalism îmi provoacă pierderi pentru că nu mă pot porta la alt funizor! Contorul este de tip nou, cu mai multe rubrici și nu scrie clar care cifre reprezintă consumul. Nici macar un manual online nu am găsit.