avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Activitate mmagdiel.juridic

Activitate mmagdiel.juridic

In urma unui accident auto din data de 8.06.2022 auto Dacia Spring (achizitionata in 02.2022) a fost dusa cu platforma la service-ul, care este si dealer auto Dacia de unde am cumparat masina. Mentionez ca masina are CASCO. In 9.06 am deschis dosarul de dauna la Omniasig, in aproximativ 3 zile se face constatarea, in 16 iunie are loc avizarea daunei. In 07.11, la 5 luni de la accident masina inca nu este reparata - pe motiv ca nu au piese. Nu exista un termen in care service-ul trebuie sa repare masina?! M-am adresat la Protectia consumatorului: raspunsul lor ca trebuie sa ma adresez la Asigurator, deoarece el este cel care plateste reparatia. Raspunsul lor verbal este ca din partea lor nu exista nici o problema, din moment ce au avizat dauna si intrarea in reparatie. Nu mi se pare deloc normal cu masina noua (4 luni) + CASCO, nu doar ca nu s-a reparat pana in prezent, dar nici macar un termen nu pot/vor sa dea. Ce pot sa fac in aceasta situatie.