avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Activitate ClaudiaIL

Activitate ClaudiaIL

da, la asta ma gandeam si eu, insa eu nu am relatie directa cu producatorul... tot distribuitorul ar fi cumva cel care ne leaga. nu?
Ok, fac expertiza. si apoi cu ce ma ajuta aceasta?
Acum 3 ani mi-am schimbat caloriferele din casa, am ales pentru asta un calorifer de aluminiu cu prețul de 56 lei/element din oferta unei firme foarte cunoscute la noi.

In data de 01.11.2022, in urma incarcarii coloanei de apa, caloriferul s-a spart. In urma acestui incident:
- casa s-a umplut de apa si am ajuns in situatia neplacuta in care am fost nevoita sa scot tot parchetul care s-a umplut de apa si s-a umflat.
- dulapurile si patul au tras apa si s-au deformat in partea de jos
- plinta s-a distrus;
- tocurile de la usi s-au deteriorat in partea de jos care a tras apa....
- a trebuit sa ma mut de acasa deoarece nu mai am practic unde sta, toate lucrurile sunt ambalate pe balcon si mobila este desfacuta.
- si multe alte probleme pe care le pot detalia daca este nevoie...
Dpdv legal, avand in vedere ca situatia a pornit de la caloriferul meu, eu sunt considerata responsabila. Avand in vedere ca este un calorifer schimbat acum 3 ani, cu garantie 10 ani, va intreb pe dvs: Cine este responsabil? Se putea intampla asa ceva daca caloriferul nu ar fi avut o problema de fabricatie?
As putea sa ma indrept in instanta impotriva comerciantului in aceasta speta?

Cu respect!

- Potrivit regulamentului, pe acest forum se discută doar spețele, nu și persoanele fizice/juridice implicate în ele. -