Acum 3 ani mi-am schimbat caloriferele din casa, am ales pentru asta un calorifer de aluminiu cu prețul de 56 lei/element din oferta unei firme foarte cunoscute la noi.
In data de 01.11.2022, in urma incarcarii coloanei de apa, caloriferul s-a spart. In urma acestui incident:
- casa s-a umplut de apa si am ajuns in situatia neplacuta in care am fost nevoita sa scot tot parchetul care s-a umplut de apa si s-a umflat.
- dulapurile si patul au tras apa si s-au deformat in partea de jos
- plinta s-a distrus;
- tocurile de la usi s-au deteriorat in partea de jos care a tras apa....
- a trebuit sa ma mut de acasa deoarece nu mai am practic unde sta, toate lucrurile sunt ambalate pe balcon si mobila este desfacuta.
- si multe alte probleme pe care le pot detalia daca este nevoie...
Dpdv legal, avand in vedere ca situatia a pornit de la caloriferul meu, eu sunt considerata responsabila. Avand in vedere ca este un calorifer schimbat acum 3 ani, cu garantie 10 ani, va intreb pe dvs: Cine este responsabil? Se putea intampla asa ceva daca caloriferul nu ar fi avut o problema de fabricatie?
As putea sa ma indrept in instanta impotriva comerciantului in aceasta speta?
Cu respect!
- Potrivit regulamentului, pe acest forum se discută doar spețele, nu și persoanele fizice/juridice implicate în ele. -