Bună seara , oameni buni ! Mă numesc Popa Florentina, am achiziționat un TV LED NEI, de la firma EVOMAG. La primirea coletului s-a verificat integritatea la exterior dar și a televizorului, împreună cu curierul, fără a fi pus în funcțiune. Acesta nu prezenta deteriorări ale ambalajului și nici a produsului.
A doua zi a fost instalat la grădinița din localitate, unde s-a constatat că imaginea este afectată de defecțiunea la display. Menționez că defecțiunea nu se observă dacă televizorul nu este pus în funcțiune.
Am contactat firma furnizoare, care a răspuns foarte greu. După multe insistențe am reușit și produsul a ajuns la departamentul service și garanții. După 10 zile am fost informați că produsul nu poate fi înlocuit sau reparat, considerându-se vina noastră de manipulare din cauza unui șoc mecanic. Produsul a fost returnat într-o stare mai degradată, fără șuruburi, având o asamblare sumară și ne mai fiind deloc funcțional.
Televizorul a fost achiziționat pentru gradinița din localitate , prin ONG-ul pe care îl reprezint, dețin fotografii de la primirea coletului și după întoarcerea din service.
Consider că vina nu-mi aparține, cine mă apară in aceste condiții ?