Bună ziua.
Am cumpărat un telefon pt. tatăl meu, dintr-un magazin online, cu care nu se poate obișnui, meniu diferit....fata de telefonul vechi. Acest telefon cred ca a fost utilizat maxim 1 ora, am pus cartela în el și încercat câteva apeluri și navigarea prin meniu, împreună cu tatăl meu pt. a vedea dacă se descurca cu el. Nu a putut sa accepte acest telefon, asa ca am solicitat returnarea produsului și restituirea băncilor. Am trimis telefonul înapoi, iar la primirea lui în magazin, mi s-a spus ca parola de siguranță a fost modificata si nu se poate reseta la setările din fabrica, iar din acest motiv nu pot accepta telefonul si restituirea banilor. Acesta este motivul pt care nu îmi restituie banii înapoi. Vreau sa precizez ca acest cod nu a fost schimbat. Returul produsului a fost făcut în 3 zile de la ridicarea lui din easybox , adică din data de 15.03.2023, iar azi 28.03.2023 primesc un mail de la ei ca îmi returnează produsul și ca taxele de transport le plătesc eu. Ce pot face în aceasta situație. Multumesc