avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua, am nevoie de un sfat. Am cumpărat un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua, am nevoie de un sfat. Am cumpărat un telefon pt. ...

Bună ziua.
Am cumpărat un telefon pt. tatăl meu, dintr-un magazin online, cu care nu se poate obișnui, meniu diferit....fata de telefonul vechi. Acest telefon cred ca a fost utilizat maxim 1 ora, am pus cartela în el și încercat câteva apeluri și navigarea prin meniu, împreună cu tatăl meu pt. a vedea dacă se descurca cu el. Nu a putut sa accepte acest telefon, asa ca am solicitat returnarea produsului și restituirea băncilor. Am trimis telefonul înapoi, iar la primirea lui în magazin, mi s-a spus ca parola de siguranță a fost modificata si nu se poate reseta la setările din fabrica, iar din acest motiv nu pot accepta telefonul si restituirea banilor. Acesta este motivul pt care nu îmi restituie banii înapoi. Vreau sa precizez ca acest cod nu a fost schimbat. Returul produsului a fost făcut în 3 zile de la ridicarea lui din easybox , adică din data de 15.03.2023, iar azi 28.03.2023 primesc un mail de la ei ca îmi returnează produsul și ca taxele de transport le plătesc eu. Ce pot face în aceasta situație. Multumesc
Ultima modificare: Marți, 28 Martie 2023
Loto, utilizator
Cel mai recent răspuns: Loto , utilizator 10:03, 5 Aprilie 2023
Reclamati la ANPC. Atașați conversațiile. Sper că au fost pe mail
Reclamati la ANPC. Atașați conversațiile. Sper că au fost pe mail
Am trimis către ANPC, aștept răspuns din partea lor. Multumesc

adriandimitriu a scris:

Reclamati la ANPC. Atașați conversațiile. Sper că au fost pe mail

Ultima modificare: Miercuri, 5 Aprilie 2023
Loto, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie inlocuire telefon danypopica danypopica Buna ziua. Am cumparat un telefon de pe un site, iar dupa 10 luni s-a defectat, l-am dus la magazin pentru a fi trimis in garantie, produsul a fost solutionat ... (vezi toată discuția)
Retur refuzat dianalivia 28 dianalivia 28 buna ziua! Am o situatie si vreau sa ma sfatuiti cum e bine sa procedez in vederea solutionarii ei cat mai rapid.Pe data de 16.11.2018 am achizionat online un ... (vezi toată discuția)
Reclamatie anpc, bani returnati dar nu si produsele ivape ivape buna ziua, Detin un magazin online. In urma reclamatiei catre ANPC din partea unui client,s-a dispus restituirea banilor. I-am restituit banii dar acesta ... (vezi toată discuția)